Cand eram mica…

ma uita la telenovele!!! :)) Da, e adevarat, si stiu c-o sa starnesc idei de genul: ia uite-o si p-asta! Mda, am crescut cu bunicii si pentru ca ei se uitau la telenovele am ramas si eu cu ele dupa mine! Inca ma mai uit, dar rar gasesc o telenovela care sa nu fie plina de rauri de lacrimi, nebune cu ochi ca de broscoi si cu degetul pe tragaciul vreunui pistol si mironosite care lesina la vederea unui gandac! Nu se mai fac telenovele ca pe vremuri, gandesc eu cu nostalgie:)))! Buuuuuun, acum o sa insir ce telenovele am vazut eu si mi-au placut:

Inima salbatica (Corazon salvaje) – cine i-ar putea uita pe Juan del Diablo (Ion al Diavolului) si pe Santa Monica (Sfanta Monica)! Recunosc ca mi-a placut doar prima parte, pana in momentul in care ei doi se casatoresc!

Inger salbatic (Muneca brava) – o telenovela-fenomen in intreaga lume, datorita amuzantului personaj Mili (interpretata de Natalia Oreiro).

Betty cea urata (Betty la fea) – o telenovela plina de originalitate, umor si compasiune, care a facut furori in intreaga lume.

Vaduva Blanco (La viuda de Blanco) – versiunea din 1996 – recunosc, cel mai mare farmec il constituie pentru mine Osvaldo Rios! Bun barbat!!

Amor real – telenovela de epoca, putin cam lacrimogena, dar foarte buna per ansamblu! Manuel Fuentes Guerra este cel mai bun personaj al lui Fernando Colunga!

Lazos de amor – Lucero a facut un rol triplu excelent!

Primer amor … a mil por hora – telenovela pentru adolescenti (am vazut pe vremea cand eram si eu una).

Rubi – o telenovela atipica, in care eroina is the bad girl! De mentionat ca tipa care interpreteaza personajul principal arata traz-net!!

Juana, la virgen – o alta telenovela cu subiect atipic: o virgina care este din greseala inseminata artificial!

Kassandra – o telenovela veche, care a facut furori!

Iar in prezent urmaresc:

Dona Barbara – era fascinanta la inceput, deoarece prezenta o femeie puternica, insa acum si-a pierdut din farmec, deoarece au transformat eroina intr-o plangacioasa! Bleah!!!

Amanda O – webnovela momentului, care este foarte amuzanta si la care rad cu pofta!

8 comentarii (+add yours?)

  1. Kirilof
    Dec 01, 2009 @ 15:23:28

    Nu este nimic ciudat in a te uita la telenovele de mica!Eu am doar 11 ani si pe 20 martie implinesc 12 ani!Eu ma uit la telenovele cred k de la 10 sau 9 ani…..Probabil 8…Imi plac……….
    Ma uit la majoritatea……Dar nu prea des!Sunt la Lic de arta G. Georescu din Tulcea.Majoritatea timpului mi-o rapeste instrumentul pt. ca terbuie sa exersez!Dar acum urmaresc o telenovela episod cu episod!Desi cateodata mai pierd cate unul!Telenovela se numeste Dona Barbara…Nu am aceeasi parere ca si tine(dumneavoastra)!Dona Barbara este o femeie care a sufert mult si este inca o femeie puternica!Nu s-a transformat intr-o plangacioasa!Doar ca incepe sa simta ceva foarte frumos pt. fiica ei,Marisela.Si asta este foarte bine!Sa fii o femeie puternica nu inseamna sa fii o femeie ursuza!Pt. ca asa era Dona Barbara!E continua sa fie o femeie puternica,dar are momentele ei,cand in acea femeie puternica apar sentimente care o fac si mai puternica pt. ca iubirea maternala sau alt fel de iubire inseamna putere….Doar ca aceasta putere este exprimata prim lacrimi……..

    Răspunde

    • aristokat
      Dec 01, 2009 @ 18:08:46

      Se prea poate sa ai dreptate, in ceea ce spui! Dar mie imi placea Dona Barbara cea puternica, cea nu statea la discutii ci trecea direct la actiune! Bine, nu neaparat sa omoare oameni, dar sa manipuleze lucrurile in interesul ei! Era un personaj real! Si spre sfarsitul serialului au schimbat prea mult personajul, a devenit pea cliseic, asa cum gasesti de obicei in telenovele!
      Si cand imi mai lasi comment, vorbeste-mi cu tu, am doar 22 de ani!:)

      Răspunde

  2. E viata mea!Si o traiesc in ce culoare vreau euuuuuuuu!
    Dec 11, 2009 @ 19:22:54

    doamne la astea m-am uitat si eu(betty:X;)) )

    Răspunde

  3. Catalina
    Ian 10, 2010 @ 18:54:10

    Ti-as multumi pana la infinit daca m-ai ajuta cu o MARE DILEMA. Ma uitam prin 1998-99 (parca) la o telenov, cred ca era pe antena 1. Era cu o tipa care avea grija de 2 copii, care nu erau ai ei. Un baiat si o fetita, iar baiatul STIU SIGUR ca avea diabet si tot lua insulina. Stateau cred in casa bunicii lor, o tanti in varsta care comunica cu lumea de dincolo. Personajul masculin parca era ceva cu G :)
    Stiu ca nu sunt f multe detalii, dar de vro 2 zile ma stresez cu numele acestei telenovele. A! Actorii nu erau asa cunoscuti, caci mi-as fi adus aminte. Te astept cu un mesaj la http://catalina-mladin.blogspot.com
    Ms. O seara faina

    Răspunde

  4. Gillda
    Apr 29, 2010 @ 19:22:19

    Pentru mine, Corazon Salvaje (1993) ramane o capodopera.
    Nicio alta telenovela nu s-a ridicat la inaltimea ei.
    Am vazut-o in 1995, cand a fost difuzata prima data pe TVR; am revazut-o in 2000 si redifuzata in 2004, dupa moartea lui Eduardo (pe Acasa).
    Pentru mine, CS depaseste nivelul de telenovela. Se apropie de productiile/ miniseriile BBC. Iar cei/ cele care au urmarit-o cap-coada, au fost atente la detalii, stiu despre ce vorbesc. ;)

    http://www.corazon-salvaje.ro

    Din lista ta, am mai urmarit numai Muneca brava si Amanda O si, recent, Dona Barbara. In rest, nu sunt o telenovelista prea buna, pt ca n-am mai vazut nimic altceva. Sunt un pic cam prea pretentioasa :D.

    Răspunde

    • aristokat
      Mai 02, 2010 @ 12:26:45

      Buna!
      Si eu sunt pretentioasa la telenovele si nu prea am rabdare sa le urmaresc la televizor din cauza pauzelor publicitare dese si lungi, asa incat “investighez” pe net, aflu de o telenovea buna si o urmaresc pe net!:D

      Răspunde

  5. jesss
    Mai 04, 2010 @ 05:42:53

    wtf?? doamneee asta e pierdere de timpp…
    snt nijtee porcarii..
    mai cititi si voi o cartee sau na .. daca nu jti sa citesti sau nu vr\nai chef poti sa te uiti la un filmm………….. si nu ziceti ca telenovelele sunt acelasi lucru cu filmele……………………
    mda…

    Răspunde

    • aristokat
      Mai 05, 2010 @ 19:16:59

      Buna!
      Nu te-a rugat nimeni sa-ti exprimi parerea despre preferintele mele! Cat despre citit carti si filme, daca ti-ai fi dat silinta sa te UITI pe blog ai vazut o lista cuprinzatoare cu filme pe care le-am vazut si mi-au placut si carti care le-am citit si mi-au placut! Cat despre comentariul tau, trebuie sa-ti zic ca n-ar strica sa te uiti la ortografia ta (care e INEXISTENTA), inainte sa dai din gura si ma critici pe mine!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

