Cele mai frumoase melodii din telenovele – part 1

Pe langa barbati “buni” si femei sexy, telenovelele beneficiaza ,uneori, si de melodii foarte frumoase! Iata care sunt favoritele mele!

1) Alex Ubago – A gritos de esperanza (Luna, la heredera)

2) Alexandre Pires – Amame (Mi gorda bella)

3) Beyonce & Alejandro Fernandez – Amor gitano (Zorro: la espada y la rosa)

4) Camila – Coleccionista de canciones (Las dos caras de Ana)

5) Chayanne – Y tu te vas (Todo sobre Camila)

6) Chenoa – En tu cruz (La extrambotica Anastasia)

7) Cristian Castro – Alguna vez (Angela)

8) David Bisbal – Esta ausencia (Piel de otono)

9) Estela Diaz – Dame tu amor (Dona Barbara)

10) Gloria Estefan – Hoy (Amar otra vez)

11) Jeremias – Poco a poco (Mi gorda bella)

12) Jeremias – La cita (Mi gorda bella)

13) Jerry Rivera – Alto mas (Por todo lo alto)

14) Jive V – Solo a tu lado quiero vivir (Juana, la virgen)

6 comentarii (+add yours?)

  1. zahdiva1
    Sep 11, 2009 @ 20:21:24

    Doamne, de când n-am mai auzit melodia asta din Juana, la virgen :X
    Frumoasă iniţiativă!

    http://zahdiva1.wordpress.com

    Răspunde

  2. Elena
    Dec 19, 2009 @ 16:17:44

    Superrrrrr
    De cind cautam toate melodiile din seriale si nu mai dadeam de ele.
    Daca stie cineva unde pot gasi si mai multe va rog scrieti-mi:lenussik.90@mail.ru

    Răspunde

    • aristokat
      Dec 19, 2009 @ 16:22:29

      Buna!
      Uite,aici ai multe melodii din telenovele! E dld gratuit si sg pb este ca unele titluri de telenovele sunt scrise in ceha! Enjoy them!

      Răspunde

  3. alexandra
    Sep 05, 2010 @ 09:55:35

    Natalia Oreiro – Me muero de amor, Marco Antonio Solis – Si No Te Hubieras Ido ( Salome ), Enrique Iglesias – Nunca te olvidare ( Nu te voi uita niciodata ), Reyli – La Descarada ( Rubi ), Alejandro Fernandez – Nina,amada mia ( Amazoana )

    Răspunde

  4. Roxana
    Feb 09, 2011 @ 08:39:26

    Buna!
    Acest clasament este pe placul meu. As mai dori sa adaug melodia din Valentina grasuta mea frumoasa > Supervisor de tus suenos – A5 ( melodia cuplului Jordi si Pandora).

    Răspunde

  5. florenta
    Feb 12, 2012 @ 10:16:55

    sunt doua melodii dintr-o telenovela care imi plac la nebunie se numec:custodio de tu amor si si no estas conmio din telenovela amor en custodia varianta mexicana va recomand sa le ascultati si dupa mai vorbim .

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

