Buna dimineata!

 

La multi ani tutror celor care se numesc Ion, Ioana, Ionela etc! Sa fiti fericiti si s-aveti parte numai de bucurii!

Azi-dimineata am venit la birou, avand in cap gandul urmator: azi e Sf. Ion=multe prajituri la servici! Si-am avut dreptate M-am indopat deja cu cateva, evident! Fac exercitii in fiecare zi, tocmai ca sa-mi permit sa ma-ndop (destul de) linistita cu dulciuri, ca sunt moarta dupa ele.

Alta informatie a acestui inceput de zi este ca, Dana, colega mea de garsoniera este foarte suparata pe Sushy, pisica noastra (am sa scriu altadata un post despre ea). De ce? Din cauza ca Sushy are tendinta de a deschide dulapul Danei, se baga cu grija printre teancurile ei de haine si-si face culcus intre perete dulapului si haine, dandu-le jos, evident! La fel de evident, pisi nu le pune la loc si-acum Dana are toate tzoalele sifonate si mi-a spus foarte clar ca singurul motiv pentru care nu arunca pisica pe geam este acela ca eu tin foarte mult la micul nostru terorist!

So, I have to save Sushy! Heeeeeeeeeeelp!

P.S. In poza o puteti vedea pe bestie!

Lasă un răspuns

