Perversiunea…

… sau dependenta de bani nu au varsta si nici limita! Sa va explic de ce zic asta!

Ma duc aseara la master si prin grupa mea de masteranzi se afla si un nene avocat cam la vreo 50-60 de ani! Nu-mi placea de nenea ala si aseara am aflat de ce! Vine el, asteptam cu totii sa se deschida usa in care urma s-avem cursurile si brusc toata lumea incepe sa se uite in alta parte! Eu, blonda cum sunt, fac greseala sa ma uit in ochii lui! That was the end! Nenea face un pas in fata, intra in spatiul meu personal si-ncepe:

El: L-ati vazut pe violatorul ala de-aseara?

Eu: (in gand: Oh, my God) Nu, ce violator? (Big mistake Livia, huge!):(

El: Violatorul ala care a facut doua fete , care apropo erau profesioniste, ca foloseau termeni de genul m-a luat asa sau pe invers. Radeau politistii de pe acolo, radeam si eu!Faza ca e ca nu puteam sa dovedim, ca le-a fortat sa faca sex oral si n-aveam ce sa recoltam Toate astea le-a zis dintr-o suflare! Bleah! Mi s-a facut scarba! Parea ca-i place foarte mult sa spuna prostii d-astea!

Liniste vreo 5 secunde si-apoi pica bomba:

El: E bine ca le violeaza p-astea, ca, uite, eu aseara am facut 12 milioane! Soc total la mine-n creieras!

Am inghetat. M-am uitat in jur si nimeni nu parea surprins! Imi venea sa-i zic vreo 2, dar mi-am zis ca n-are rost sa ma iau la cearta cu un avocat! Sa ma kk pe el de avocat libidinos si nesimtit!

2 comentarii (+add yours?)

  1. bloggerulcici
    Feb 13, 2009 @ 11:00:38

    Sa mor daca am inteles ceva…

    Răspunde

  2. Zeriz Nospun
    Mar 27, 2009 @ 13:09:30

    sentimente bivalente legate de sexul oral :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

