Sunt o fana a…

…junk food-ului! Da, stiu, e de condamnat, dar sunt o fiinta slaba! Am facut un pact cu Dana sa nu mancam la Mac mai mult de 2 ori/luna. Azi am de gand sa incalc pactul! Am anuntat-o in mod oficial de intentia mea si m-a anuntat in mod oficial ca ma uraste fiinca era are drept pachetel niste carnati si eu mananc mancare calda si gustoasa de la Mac!(In apararea mea, trebuie sa va spun ca langa blocul meu este un Mac, deci cum sa rezist?!?!Am circumstante atenuante si nimic nu ma poate face sa las din brate argumentul asta!) Mor de pofta la gandul unei portii de cartofi prajiti, placintutza cu visine si un shake de capsuni! De remarcat ca n-am trecut pe lista niciun sandvis (asta pentru ca e vineri si tin post de carne)!

Mami, nu dadea Auch, a dat! Mama nu este de acord cu junk food-ul, fiinca nu e sanatos, si are dreptate, dar da dependenta si e ataaaaaaaaaaaaaaaat de buna! Si nu mananc ca-ndopata, ca mi s-ar duce naibii tot rezultatul exercitiilor pe care ma chinui sa le fac in fiecare zi! Incerc sa ma controlez, nu-mi iese intotdeauna, dar de cele mai multe ori da! Sunt mandra de mine!

Va pup, si stiu ca oricat ati spune ca junk-food-ul e nesanatos si voi mancati! V-am prins cu matza-n sac!

Lasă un răspuns

