Regimul in interpretarea…

… mea si a Danei! Noi doua suntem foarte simpatice: eu fac exercitii in fiecare zi si mananc cartofi, fasole, lactate etc, deoarece, imi plac fix chestiile care ingrasa . Daaaap, deci ca sa nu renunt la alimentele mele favorite am zis sa fac asa: mananc prajeli dimineata (ochiuri, omleta, carnaciori, mushiuletz), pentru ca masa de dimineata se digera integral pe parcursul zilei, ard caloriile pe parcursul zilei, deci e ok, la pranz mananc cartofiori (fierti cu smantana), fasole, mazare etc, iar seara salata de rosii, castraveti, ceapa si ardei, peste care rad branza ca sa-i dea savoare. Stiu, branza ingrasa, dar daca mananc pana in 7.30 se digera;) De la Mac mananc doar de 2 ori/luna ca sa-mi fac damblaua! Incerc sa beau cat mai multe lichide (apa, ceai fara cola si-alte chestii de genul)! Dana nu este de acord cu mine, zice ca de ce mai fac exercitii daca mananc chestii care ingrasa?? (enervanta fiinta asta cand se pune pe descusut lumea :))) Raspunsul meu: prefer sa slabesc incet si sa mananc ce-mi place in portii rezonabile, nu ca o porcutza, pentru c-am incercat sa mananc mai dietetic cand eram mai tanara si muream de foame! Nici vorba sa ma bag la diete d-alea stupide!

No way! Am zis, am decretat, am afirmat, cum vreti voi! Eu merg inainte cu ideea mea!

Dana are urmatoarea idee de regim: azi mananc numai fructe si branza! Daca as face asta, as lesina inainte de 12.00! :))

2 comentarii (+add yours?)

  1. fatadinport
    Ian 14, 2009 @ 09:56:27

    Hai tu ca nu ai lesina. eu am facut asa o saptamana aproape si nu am lesinat. bine ca apoi am decretat in mod rusinos, asta e alta treaba..:))….:D si si ce daca sunt enervanta?!:D

    Răspunde

  2. Aristokat
    Ian 14, 2009 @ 09:59:30

    @si si ce daca sunt enervanta?! Ma enervezi, ma stresezi=ma pisalogesti😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

