Teoria sexului

Buna dimineatza!

Inainte sa va entuziasmati, crezand ca poate va prezint aici niscaiva tehnici sexuale care sa-l (o) faca pe partener (a) sa fie inca si mai limba dupa voi, va spun „STOP”! Si-am auzit fasaitul desumflarii balonul de bucurie in care v-ati bagat cand ati citit titlul postului!

Este vorba de o teorie pe care am elaborat-o eu aseara, la o discutie ca intre fete intre mine, Dana si Sushy! O discutie in care am disecat soarta lui Sushy! Si anume, teoria mea spune asa: Dana n-o mai suporta pe Sushy pentru ca: ii mototoleste tzoalele, intra in baie peste ea (aseara tinea pisica deasupra apei din cada, in timp ce aia miorlaia ca-n chinurile iadului. Sunt convinsa ca daca pisi ar sti ca exista urmatoarea varianta, ar fi contactat un avocat pisicesc si-ar fi dat-o pe Dana in judecata pentru cruzime si atac la pisica, cerand daune morale substantiale), revenind, ca de ce fuge, ca de ce se uita la ea, ca de ce exista, ca de ce are dinti in loc de colti, ca de ce se da pe langa ea etc etc etc. O multime de prostii, care sunt doar pretexte. A mon avi, Dana e nefe de prea mult timp si-si varsa frustrarile pe biata pisi, pentru ca aia n-are cum sa riposteze! Daca mi-ar face mie ce i-a facut lui pisi, stie bine c-o pastea un pumn intre ochi de nu s-ar mai gandi cu placere la sex toata viata!

In conditiile in care omoara psihicul fragil al unui animalutz neajutorat, Dana se mira ca din patrupeda blanoasa si blanda Sushy devine o patrupeda turbata si demonica in prezenta  ei. Eu nu ma mir, dar n-am voie sa zic nimic, ca vampiroaica nefe (Dana) scoate coltii la mine ca sa nu iau apararea unui animal in fata ei! Deci sunt intre scarita si nicovala (scarita e Sushy fiinca e mica si neajutorata in fata Danei si nicovala e Dana, c-asta cand loveste, apai te doare, ca doar e moldoveanca si cand te ia un moldovean la ochi, si nu o zic in sensul bun, apai simti!)

Ii spun eu ieri Danei: auzi, tu, in Cosmo scrie ca ai zi norocoasa pentru sex pe 19 ian. asa ca fa-ti rost de mana de lucru inainte sa omori pisica! Pentru doritori: trimiteti CV cu poza, marca masinii, marca cizmelor/adidasilor/ghetelor (nu primim in casa orice talpa) si marca gecii (nu aruncam in debaraua noastra orice geaca)! Ganditi-va ca salvati de la moarte un biet suflet nevinovat (Sushy) si PETA o sa va decoreze!

Inainte sa spuneti „uite-o si pe hapciupalita asta cum vorbeste despre prietena ei” va informez ca stimabila de mine are permisiunea stimabilei Dana!

Va pup!

7 comentarii (+add yours?)

  1. VaLy
    Ian 15, 2009 @ 11:20:22

    :)). Pacat ca sunteti la bucuresti :>

    Răspunde

  2. fatadinport
    Ian 16, 2009 @ 08:03:20

    asta ce vrea sa insemne??ce ….nu ai timp sa vii la bucuresti pana pe 19??

    Răspunde

  3. Trackback: Fata din Port » Shi s-a mai intamplat zilili astea….
  4. Cristian
    Ian 17, 2009 @ 22:33:22

    A cui e pisica aia până la urmă?

    În fine, dacă tot mergi pe idei dintr-astea, de genul că pe 19 se vor alinia astrele și că totul va fi bine, mai bine o duci la curve și nu te mai complici atât😀 E adevărat că marea lor majoritate sunt de sex feminin, dar la cât spune că s-a holbat la instructoarea de la sală, cred că merge și-o femeie. Cum citeam azi undeva: „In ziua de astazi, orice face sex cu orice” :-))

    Cei care au haină de blană se califică? =))

    P.S.: Eu nu mă calific întrucât îmi plac moldovencele de când hău😡

    Răspunde

  5. Cristian
    Ian 17, 2009 @ 22:35:22

    P.P.S.: constat că emoticoanele de aici nu corespund cu cele de pe Yahoo! Messenger. Drept urmare ultimul emoticon nu e deloc ceea ce vroiam eu să exprim.

    Răspunde

  6. Detinatorul Adevarului Absolut
    Ian 20, 2009 @ 14:11:00

    Eu tot ce am inteles din acest mesaj e ca Dana e nefe. Vai ce urat vorbesti😦
    :)))

    Răspunde

  7. fatadinport
    Ian 20, 2009 @ 15:13:38

    Vai, DAA, ce poza sexy avem…:D ce curisor, ce tatisoare…ah, dar vai tzatzele nu se vad. Revenind: ce curisor…e poza ta?!:D. Liv, scuze pentru off-topic. simteam nevoia sa ma iau de DAA…

    Răspunde

Lasă un răspuns

