Bancuri cu Bula partea 1

1) Era odata Bula cu bunica lui prin parc si Bula vede o moneda de cinci mii, dar bunica ii spune:
– Ce este pe jos nu se ia. Dupa cinci metri vede o bacnota de cinci zeci de mii, dar bunica ii spune la fel. Dupa zece metri bunica cade intr-o groapa si ii cere ajutor lui Bula, dar el ii spune:
– Ce este pe jos nu se ia…

 

2) Bula: Tata m-a invatat ca e mai bine sa dai dacat sa primesti!
Invatatorul: Foarte fumos, Bulisor! Dar ce e tatal tau?
Bula: Boxer!

 

3) Un profesor discuta cu Bula :
– Bula, conjuga verbul a merge
– Eu merg, tu mergi…
– Mai repede Bula.
– Eu fug, tu fugi.

 

4) Bula era la scoala. In timp ce profa vorbea, Bula face un ghemotoc de hartie si-l arunca in profesoara. Aceasta intreaba:
-Bula, tu ai aruncat?
Bula:
-Eu doamna profesoara? Nici gand. Sa moara mama.
Se duce Bula acasa si o gaseste pe mama-sa moarta. A doua zi la scoala Bula face acelasi lucru. Profesoara il intreaba din nou:
-Bula, tu ai aruncat cu hartie in mine.
Bula:
-Nu am fost eu doamna profesoara. Sa moara sor-mea.
Cand ajunge Bula acasa o gaseste pe sor-sa moarta. Bucuros Bula ce-si zice: „Pai azi fac la fel, zic ca moare tata si raman singur cu bani, apartament etc.
A treia zi face Bula acelasi lucru. Cand il intreaba profesoara, Bula raspunde:
-Doamna profesoara nu am aruncat eu, sa moara tata.
Se duce Bula acasa bucuros, dar cand ajunge ce vede? Era tat-su care-si facea bagajul nervos. Bula intreaba:
-Da’ ce-ai patit tati?
-Pai tu nu vezi? Aici se intampla ceva straniu. Alaltaieri a murit mata, ieri a murit sor-ta, iar azi a murit vecinul Gheorghe.

 

5) Se duce Bula la Doctor. Zice Doctorul:
-Nea Bula, imi pare rau sa-ti spun, dar ai cancer.
Bula mai sa cada pe jos, zise murmurind:
-Dom’ doctor, poate… totusi… o a doua parere…? 
Doctoru’ hotarit:
-Bine Bula, esti si foarte urat.

 

Lasă un răspuns

