Vis

Buna dimineata!!!
Azi am fost o lenesa, m-am trezit pe la 10!!!! Eu care ma trezeam pe la 7.7.30 usually!
Si dupa ce m-am trezit si m-am invartit ca bezmetica prin casa, mi-am adus aminte ce-am visat: ca tocmai ma despartisem de Clint Eastwood!!! :)) Mda, si in vis se facea ca vorbeam cu o femeie (habar n-am cine era) pe care o rugam sa aiba grija de el, ca el nu arata niciodata ca sufera (:))), iar ea imi taie vorba si-mi spune: da, stiu, bea pana nu mai poate ca sa-si inece suferinta!:)) Oh, God, de unde mi-au venit toate astea?!?!?
I-am spus mamei si-a inceput sa rada si cu curu’ de mine: cam batran nu crezi?!?!
I-am spus tatei: aoleo, cu bosorogul ala umbli tu?!?!?
I-am spus Danei:
” Danutza Matei: asta nu apare pe blog.
Livia Raluca: ??
Danutza Matei: ca te-ai desp de clont??
Danutza Matei: clint”:))
P.S. In visul meu nu era atat de batran ca acum, avea doar parul carunt, in rest fata era neridata, iar muschii erau toti la locul lor! Deci, nu sunt gerontofila!;)
 

Lasă un răspuns

