Cea mai dulcica!!!

Hello!!!
Azi o sa va fac cunostinta cu cea mai dulcica fetita de pe Pamant: Maria! Ea este fiica unor buni prieteni de-ai mamei mele si este ca o raza de soare: cand rade ti se incalzeste inima!
Dar mai bine o las pe ea sa se recomande:)
Buna ziua!
Ma numesc Maria Gabriela Potcoava (=> sunt norocoasa din nastere, nu mai trebuie sa-mi atarn potcoava la gat :P) si m-am nascut pe 24 mai, ceea ce inseamna ca sunt in zodia Gemeni (= 2xhaioasa & simpatica)!
Un punct important pe lista mea de insusiri este acela ca lumea face lupte greco-romane cu mine, atunci vor sa ma ia in brate, dar, ghiciti ce, eu am personalitate si vreau sa stau in picioare. Vali stie, ca doar si ea si-a dezvoltat puterea bratelor cu ajutorul meu atunci cand eu, mica incapatanata ce sunt, imi pun vointa la incercare cu ea! He he! As iesi eu invingatoare, dar cum mami si tati m-au educat bine, o las pe ea sa creada c-a castigat!
Deocamdat sunt stirba total, dar asteptati sa-mi creasca dintisorii si-o sa vedeti voi ce reclame la pasta de dinti o sa fac eu, de-o sa fiu bogata inainte sa intru la gradinita!
Vali spune despre mine ca sunt ranjita, haioasa si vesela, si pentru ca ma iubeste mult mi-a cumparat premargator, dar eu prefer sa spun c-am titiu. Ce curse a la Scumacher fac cu el prin casa, numai mami stie!!
p1030783
Ce haios este sa faci baie!! Cine n-a incercat nu stie!! :))
p1030838
Iar a inceput tati sa-mi explice despre mobile!! De ce eu!?!?!😦
p1030844
Oaaau! Ce tare e mouse-ul asta!!
p1030878
Ranjita mica!!!!
p1030900
Zau asa, tati, Alt+F4 ca sa inchizi fereastra! Chiar nu stii?
p1030901
Ea: In sfarsit s-a prins! Tati  e om destept!
El (printre dinti): Maria, nu mai spune asta la toata lumea!!!
p1040106
Mandra de titiul meu!
p1040113
Auzi, tati, dar nu se mai termina odata photoshooting-ul asta, ca mi-e cam somn!!
p1040114
El: Maria, dar de ce ai ochii asa de mari??
Ea: Ca sa fac frumos in poze!! ;;)
p1040128
I like to move it, move it!! Music rulez!!! Dap, ascult muzica si la casti! Cam mari castile astea si cad de pe cap si e numai vina lui tati, fiinca are capul mai mare ca al meu! Dar eu il iubesc si-asa!
In incheiere: un pupic dulce, de la Maria, superhaioasa!!

Lasă un răspuns

