La vanatoare!!!

Buna dimineatza!!!
Sa va povestesc patania de azi-dimineatza!!!
Stateam eu linistita in bucatarie, imi faceam omleta, cand aud zdronc-bronc-hodoronc!! Ma gandesc: tampita de sushy mi-a daramat biblioteca!!! Gand stupid, de altfel, pentru ca biblioteca mea e cat un perete!
Intru in camera si ma opresc ca traznita: Sushy a mea vana o vrabioara (usa de la balcon era deschida) si se alergau alea pe aici ca-n desene animate, iar la un moment dat chiar m-am speriat pentru ca pasarea venea fix spre mine si cu cat inainta un mm in directia mea cu-atat cred ca holbam ochii mai tare, gandidu-ma: oh, shit, nu intra in fruntea mea. Sushy sarea pe tot ce putea ca sa prinda zburatoarea si pasarea ciripea necontenit (cred ca spunea save me,  save me pe limba ei. Sper sa nu ma urasca fiinca n-am intervenit). La un moment dat, vrabia ajunge pe biblioteca, Sushy se repede, zburatoarea speriata da sa scape si zbang!!!! intra fix in geam :)) A fost o bufnitura destul de sonora. Ametita de lovitura, biata pasare pica intre calorifer si perete. Sushy, felina dasteapta, vine cu viteza si se ridica in 2 labe, intrand cu burta in calorifer  (Foarte rapida patrupeda asta). Am crezut c-a prins pasarea de coada, dar aia si-a continuat picajul si pana a ajuns la podea si-a revenit si-a zbughit-o afara! Sushy dupa ea, dar si-a dat seama ca n-o mai prinde si s-a asezat, miscandu-si coada alene, ca si cum ar spune: ai scapat de data asta, but next time…next time you’ll see!You’ll be back!!!

1 comentariu (+add yours?)

  1. fatadinport
    Feb 06, 2009 @ 09:23:31

    =))))))))))))) da da ..nu cred ca se mai intoarce.:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

