Leapsa!!!

Am primit o leapsa! De la Dana!!! Fata asta vrea cu orice pret sa m-arate who I am, la toata lumea!!! Nu-i ajunge ca ma cunoaste doar ea! Tre’ sa ma cunoasca toti!! Bene! Imi indeplinesc leapsa!
  1. SUNT:  zapacita, repezita si prea directa.
  2. AS VREA:  sa am multi bani, sa-mi cumpar casa si masina si restul sa-i investesc!!
  3. PASTREZ:  D-zeu stie ce pastrez eu, c-atunci cand fac ordine, dau peste multe!!
  4. MI-AS DORI:  1 sot, 3 copii, o casnicie din aia din vremurile bune, adica s-ajung macar pana la nunta de arama, tinichea sau cum i-o zice  (vreau cam multe in vremurile astea nu!!)
  5. NU IMI PLACE:  sa ma cert, dar e inevitabil, pentru ca sunt BERBEC!!
  6. MA TEM DE : paianjeni! Ii detest (de ce pana mea ma mai uit la filme cu ei,  sa mor daca stiu.)
  7. AUD : prost!! Sunt surda legal, cum mi s-a spus odata, adica am acte care sa dovedeasca, deci nu ma poate bate nimeni daca il intreb de nspe mii de ori: CE-AI ZIS?!?!:))
  8. IMI PARE RAU: ca nu sunt mai rabdatoare cu cei pe care ii iubesc. Vreau totul asa cum imi place mie si pe loc!!!
  9. IMI PLAC : bijuteriile (Dana stie), am 2 cutii de bijuterii acasa si continui sa achizitionez
  10. NU SUNT : grasa :))) asa-i place iubitului meu sa spuna ca sa-i las lui mai multa mancare!!! Deci, chiar nu sunt: am sub 55 kg la 1,68 cm inaltime!!
  11. CANT – foarte des. Am poluat fonic pe toata lumea. Mama ma rabda, ca deh, e mama, ce poate sa zica saraca, iubitul meu imi zice sa nu mai stric melodiile, si sincera sa fiu, cateodata pana si mie imi suna naspa in ureche vocea mea. Si eu sunt SURDA!!!
  12. NICIODATA : sa nu spui niciodata
  13. RAR:  am rabdare
  14. PLANG:  destul de rar, mai des cand sunt inainte de ciclu! Oh, Doamne, cand o sa am copii ce-o sa fac daca da depresia postnatala peste mine?? Imi tai venele?? E clar, o sa-i spun  sotului meu s-ascunda tot ce e periculos! Adica, o sa ma bage la azil, intr-o camera capitonata!!
  15. SUNT CONFUZA: habar n-am in legatura ce naiba sunt confuza!! Oare ce spune asta despre mine?!?!
  16. AM NEVOIE: de lume care sa ma iubeasca!! Si, Slava Domnului, la capitolul asta chiar n-am lipsuri. Ii am pe parintii mei, pe iubitul meu, Andrei, pe cea mai buna prietena a mea si totodata sora (avem acelasi nume de familie), Dana, bunicii mei (toti 4 – sunt tare norocoasa ca i-am apucat pe toti, ba chiar si pe strabunici i-am prins, toti 4 :))), unchii mei, verisorii, ba chiar si parintii iubitului meu si fratele lui ma iubesc (sau poate sunt buni actori??). Chiar si Sushy ma iubeste!! Sac sac, Dana:P!
  17. AR TREBUI:  sa nu mai fiu asa delasatoare
  18. AS PUTEA:  sa nu mai fiu asa taioasa!!
The end!
Hai ca-s de speriat asa-i??

3 comentarii (+add yours?)

  1. fatadinport
    Feb 12, 2009 @ 13:02:38

    Bravo. Deci ..consider ca toata lumea trebuie sa stie ca esti surda. Legal. si ca ai si aparat auditiv..legal, pe care nu il folosesti. LEGAL. da, iti plac bijuteriile..mult mult..Ma bucur ca tu nu crezi k esti grasa. bravo. Chiar nu esti!!! si atunci de ce naiba, imi zici mai mereu ca esti grasa?!?!?!…of doamne…si ma bucur ca te iubeste asa de multa lume…O Meriti!!!!!

    Răspunde

  2. valedulvar
    Feb 13, 2009 @ 08:50:24

    Ai uitat sa povestesti ce suparata ai fost pe mine cand te-am intrebat „da’ ce bocani, Livia, acolo?” si tu, saraca, de fapt cantai…..

    La „AR TREBUI” imi doresc sa pui si „sa nu mai fiu asa suspicioasa cu cei care ma iubesc, mai ales mama”…. Livia stie de ce.

    Răspunde

  3. fatadinport
    Feb 13, 2009 @ 10:46:24

    Da, da :P…Mama ta are dreptate!!!!!:D…mereu zici…” nu sunt asa sigura ca ma iubesti cu adevarat”…:P..bine, ca noi tot te iubim asta e alta treaba, da’ tu esti cam prea paranoica uneori!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

