Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte

Marti seara eu si Dana am fost la film! Cand ne intoarcem acasa, eu fiind prima vad dezastrul facut de Sushy in casa si ma intorc fulgerator spre Dana: Nu vrei sa ne petrecem noaptea in holul garsonierei?? o intreb eu cat pot de inocenta! Iar ea, dadu-si seama that something is wrong, trece peste/pe langa mine, cum vreti ca o furtuna! Toate tzoalele ei zaceau impratiate pe jos! Dap, ati ghicit, Sushy iar isi facuse de cap prin dulapul ei! Asa arata capodopera lui Sushy!
img_16286
Vazand asta, Dana a inceput s-o vaneze pe Sushy pe sub birou, scaun etc si cand a prins-o cam asa aratau amandoua:
img_1623
Apoi a luat-o pe patrupeda si-a inceput sa dea cu ea de pamant (literalmente) prin tzoalele imprastiate, ca dupa aceea sa mi se planga: Uite, toate hainele mele sunt pline de par de pisica :)). Eu, evident, muream de ras, cand am vazut ce-i facea!!!
Si-apoi mi-am primit pedeapsa! Cand Sushy a zbughit-o spre baie, am urmarit-o cu privirea si-am observat ca nici cutia mea cu sosete nu scapase neatinsa de „iubire” blanoasei! Asa c-am scos un tipat de m-a auzit tot Pantelimonul si-am inceput sa vanez pisica! Dupa ce-am prins-o, am bagat-o in cutie si-am scuturat cutia cu ea inauntru (am fost la fel de stupida ca Dana, dar in toiul furiei nu gandesti, vrei doar varsare de sange)! Asa aratau sosetele mele imprastiate (si ce mai aveam eu p-acolo):
img_1631
Si asa arata Sushy cand am bagat-o in cutie:
img_1629
Inutil de zis ca tot restul serii, Sushy a mers in varful labutzelor pe langa noi si se uita cu niste ochi mari-mari de genul: gata!?!? ati terminat sa ma vanati ca sa ma torturati, sa ma jumuliti, sa dati cu mine de pamanat de parca as fi aluat de paine sau sa incercati sa-mi rupeti capul?!?! Sau mai aveti si-alte schingiuri pregatite pentru mine!?!?! La fel de evident, cele mai multe reprosuri mute imi erau adresate mie, Sushy intrebandu-se, probabil, unde a disparut blanda si dulcea Livia, care ma mangaia tot timpul?!?! Si eu i-am raspuns: she’s gone, acum este o noua Livia  care merge pe principiul: ochi pentru ochi si dinte pentru dinte! Traiasca razbunarea!!!

8 comentarii (+add yours?)

  1. Andrew
    Feb 12, 2009 @ 11:51:53

    ce tare..lol…saraca pisi…las’ k o rasfatza me..:D

    Răspunde

  2. Ala care este
    Feb 12, 2009 @ 12:50:22

    Seamana cu camera mea … intr-o zi buna … dupa ce am facut si curat. Ferice de voi ca aveti o pisica si nu un programator.

    Răspunde

  3. fatadinport
    Feb 12, 2009 @ 13:07:02

    @ala care este: oare cum ar fi fost sa avem o pisica programator??

    Răspunde

  4. Ala care este
    Feb 12, 2009 @ 13:10:50

    Uneori ma uit la ce fac, si ma gandesc ca un om normal n-ar face asa ceva. Deci nu-i exclus …

    Răspunde

  5. Slayer
    Feb 12, 2009 @ 13:34:13

    Kill Sushy! You must kill sushy🙂

    Răspunde

  6. valedulvar
    Feb 13, 2009 @ 08:53:28

    Ca sa zic asa: ATI CAPATAT CE-ATI MERITAT! SI NU E PENTRU CINE SE PREGATESTE CI PENTRU CINE SE NIMERESTE!!!!!!

    Răspunde

  7. fatadinport
    Feb 13, 2009 @ 10:48:45

    Pe asta n-am inteles-o….:-s

    Răspunde

  8. bloggerulcici
    Feb 13, 2009 @ 11:02:29

    Fara violenta!

    Răspunde

Lasă un răspuns

