V’Day

Heeeeeeeeellooooooooooo, I’m Lindsay Lohan! :)) (Pentru cei care nu stiu, cautati pe Youtube Achmed, the dead terrorist).
Ce mai faceti? Sper c-ati avut o Valentine Day asa cum v-ati dorit! A mea a fost superba, pentru c-am petrecut-o cu iubitul meu (ma rog, seara am petrecut-o cu el). Am fost sa mancam de seara in oras, iar eu am ramas uimita de cate pungi de cadouri in forma de inimioara, cate fete cu flori in mana si cate cupluri erau pe strada!!! Dap, love was in the air!!!
Puiul meu mi-a daruit un stepper, pentru ca stie c-am devenit interesata de exercitii fizice, iar eu am sa-i iau lui un MP3 player… numai sa se hotarasca odata la unul:D.
Si-am sa pun o poza cu noi doi, din doua motive:
1) vreau sa ma laud cu iubitul meu
2) chiar mi-a placut cum am aratat sambata seara😉
img_1646
Suntem scumpici, este?

1 comentariu (+add yours?)

  1. fatadinport
    Feb 16, 2009 @ 15:23:29

    Foarte foarte foarte. Ai uitat sa mentionezi fotograful!!!!!!! Care este EU. fatadinport, cum cine???

    Răspunde

Lasă un răspuns

