Neatzaaa!!

Ce faceti??
N-am mai scris de multisor si asta pentru ca n-am avut inspiratie :(!
Eu, lately, am fost cam stresata pentru ca s-apropie sesiunea de la master. Si cum eu nu prea m-am dus (sunt lenesa, da, stiu :P), mi-e cam frica. Mai ales ca primul examen are 4 ore… dap, 4 ore pentru ca trebuie sa sutinem, adica sa prezentam acest magnific referat! Asta-i culmea ironiei, pentru ca mie nu-mi place deloc sa prezint referate. Toti ochii atintiti asupra mea, ca si cum m-ar astepta sa gresesc…brrr.
Alta chestie, demna de mentionat este ca m-am uitat aseara cu Dana la Changeling! M-asteptam ca trioul John Malkovich-Angelina Jolie-Clint Eastwood sa reuseasca ceva mai bun! They didn’t!! Filmul intr-adevar este dur, abordeaza un subiect cutremurator : povestea unei mame al carui fiu se pierde si careia politia ii inapoieaza un alt copil la 5 luni de la disparitie, un copil cu 8 cm mai scund si circumcis, numai pentru a-si acoperi incompententa. Aceasta mama, care stie foarte bine cum este fiul ei se opune politiei, in incercarea de a-i forta sa-i caute copilul in continuare, primeste drept „rasplata” o incarcerare la un spital psihiatric din partea politiei, pentru a face sa taca din gura. Insa adevarul care vine dupa aceste intamplari este inca si mai cumplit: fiul ei a ajuns pe mainile unui psihopat care a ucis 20 de copii (cel mai bun actor al filmului). Desi, peste 7 ani de la disparitie apare unul din copiii care au reusit sa scape de acel psihopat si spune ca Walter (fiul Christinei Collins – Angelina Jolie) a fugit impreuna cu el si inca alti 3 baieti, baiatul nu este niciodata gasit, desi Christine Collins nu a renuntat niciodata la SPERANTA! E un film bunicel, care are anumite scene care aproape te ating, dar nu este filmul acela exceptional pe care il asteptam de la Clint Eastwood (ce vreti, sunt pretentioasa, mai ales dupa ce-am vazut Million Dollar Baby!) Voi ce spuneti?

Lasă un răspuns

