Rummy de vis!!!

Buna dimineatza!!!
Ce faceti??
Eu trebuie sa va povestesc o faza incredbila de la rummy! Eu si iubitul meu suntem doi disperati de rummy (eu sa joc, el sa castige cu un punctaj cat mai mare). Si eram cu muuuulte puncte in urma lui, cand Dumnezeu, care ma iubeste tot mai mult lately mi-a trimis cea mai marfa modalitate sa-l „nenorocesc” pe Andrei la rummy:
sp_a0014
Pentru cei care nu disting, pe tabla aveam toate piesele de 1, exceptand-o pe cea care era atu, ambii Jolly si o suita! Iar in plan secund, iubirea mea, care se tavaleste amarat de soarta, ca s-a intors roata si e la nspe mii de puncte in urma mea! Nu vreau sa fiu rea, dar sac! sac! sac! Cat am asteptam o ocazie sa te „omor” la rummy, dupa ce-am indurat de atatea ori sa rupi sirul si sa-mi iei cartile de sub nas!!!
Si toate piesele astea mi-au venit din prima!!!! Da, pare incredibil, stiu! Pe masura ce intorceam piesele, mi se mareau ochii ca la broscoi! La inceput am crezut ca mi-a aranjat Andrei cartile, ca sa-l mai ajung la punctaj si am refuzat sa joc! Dar el m-a convins ca nu, spunandu-mi: „Crezi ca sunt tampit sa-ti dau pe tava ATATEA puncte??!?!”
Si acum cateva explicatii legate de cum jucam noi rummy in doi:
1) Nu poti inchide pana nu ai facut 4 terte si 5 suite (asta ca sa nu se termine jocul prea repede)
2) Facem turnee. Cel de acum spune ca primul care ajunge la 50.000 puncte = winner
Si acum scorurili :D:
Inainte de miracol:
Andrei : 15.000
Eu: 12.000
Dupa miracol + inca un joc in care am inchis cu 1:
Andrei: 15.610
Eu: 29020
Va doresc tuturor s-aveti parte de acest noroc la rummy: sa puteti inchide din prima, pe tabla, cu Jolly si sa fie joc dublu, adica sa realizati punctajul maxim = 16.000 puncte.
P.S. Am avut si atu-ul! :))
P.P.S. Scuze pentru calitatea proasta a pozei, dar imi tremurau mainile din cauza surprizei!😛

P.P.S. Andrei de-acum inainte, numai cu Jolly o sa inchida, ca sa ma ajunga si mi-a jurat c-o sa incerce sa ma prinda neetalata! This will be Andrew’s Revenge!😦

2 comentarii (+add yours?)

  1. Andrew
    Feb 23, 2009 @ 20:15:54

    ha ha ha :)) simte-te bine cat mia poti … k de acu’ i’ll keet ur ass at rummy…si tot te bat chiar dak e dif intre noi de 13410 p…:)) ma rog…ai un noroc fantastic..ar trebui bagat in guiness book records :)))

    Răspunde

  2. aristokat
    Feb 23, 2009 @ 20:17:16

    Iubirea mea… si eu te iubesc! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

