Cum sa fii trezit cu „blandete”!!!

Buna dimineatza!!!

V-ati trezit fericiti?? Eu nu! Pentru ca, draga, scumpa si simpatica mea PATRUPEDA TURBATA a avut grija sa ma trezeasca, intr-un mod cat se poate de „placut”. Eu am in garsoniera mobila de tip vechi, cu lada unde poti pastra asternuturi, perne, paturi. Acea lada se deschide inspre pat, adica daca ii dai drumu, capacul lazii atinge patul. Buuuuuuuuuuun! Si dormeam eu linistita, cand dementa blanoasa sare pe lada si NU STIU CUM PUII MEI reuseste, ca deschide lada, capacul ei cazandu-mi mie in CAP! M-am trezit brusc cu niste ochi mari mari de spaima si asta se uita nevinovata la mine! I-am tras unaaaaaaaaaaaaaaaa, de sa nu-i mai arda de trezit oameni nevinovati in moduri brutale. Partea ciudata e ca ma doare putin capul, dar fix in partea opusa pe diagonala! Hmmm!

Lasă un răspuns

