Duminica in Herastrau!

Hello!!

Mi-a venit ideea acestui post, plecand de la urmatoarea premiza:”barbatii sunt o specie aparte!” O sa vedeti voi de ce zic eu asta! Sa o luam cu inceputul. De cand s-a facut frumos, eu si iubitul meu mergem cu rolele in Herastrau (mentionez cu mandrie ca n-am mai mers cu rolele de cand aveam 13 ani si n-am cazut nici macar o data!! Prietenul meu a fost foarte uimit!) Asaa! Ne plimbam noi cu rolele, dam si peste niste prieteni, radem, ne distram, ne luam pa-pa de la prieteni si plecam spre casa! Ajungem la unul din podurile din Herastrau! Baietii (prietenul meu si fratele lui) cu rolele pe pod, se tineau de balustrada ca sa nu faca vreun spagat inoportun. Ajung ei de cealalta parte a podului, trec pe langa un tip si o iau inainte fara sa ma mai astepte si pe mine! Ajung si eu langa tip si ala incepe:

– Buna!! (eu nimic) Ce faci? (eu ma gandesc: Andrei, unde puii mei esti??) Deranjez?

– (Eu) Da!!

– De ce? intreaba el (ca si cum n-ar fi evident)

– (Il zaresc pe Andrei si spun) D-aia!!

Vine Andrei, ma ia pe dupa talie si tipul intreaba:

– E cu tine??

– (Andrei) Da, e cu mine!

Uf, mi-am zis eu, bine c-a venit Andrei si-acum tipul asta o sa plece! Wroooooong! S-apuca tipul si face cunostinta cu Andrei si cu mine si-ncepe sa spuna cate-n luna si-n stele: ca el a venit in parc sa cunoasca pe cineva, ca vrea o relatie, ca e singur, ca pe vremuri fetele erau mai receptive la tipii care le abordau in parc (hmm) si nu mai stiu ce si bla bla bla etc etc etc. Al doilea soc a venit atunci cand am vazut ca Andrei ii tine isonul, spunand: da, asa e, fetele sunt tematoare in ziua de azi bla bla bla. Eu eram la mijloc si nu scoteam decat sunete gen aha, hmm, aha, eh, hmm si tot asa! Cand, intr-un final, tipul decide sa plece, dupa ce s-a indepartat cativa pasi se intoarce si spune:

– Pa, Andrei! Pa.. aah, am uitat cum o cheama pe ea!

– (Andrei) Livia!

– Pa, Livia!!

– Pa, am zis eu printre dinti si ma intorc catre prietenul meu si-i zic: eu nu i-am spus numele meu, dumass!

El incremeneste si intreaba:

– Aaah…nu?!?!

– NU!!

– Ei, tot e bine ca n-a trebuit sa-l bat, c-a reactionat ok omul!

La care fratele lui:

– Ei, lasa, daca nu-l bateai tu, il bateam eu!

– (Eu) Va multumesc, ma simt foarte protejata!

My point is: barbatul tine intotdeauna cu barbatul!

1 comentariu (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Apr 24, 2009 @ 12:45:17

    Bineinteles. :))

    Barbatii se apara intre ei… n-am crezut-o pe mama pana n-am trait si eu pe pielea mea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

