Eu si fotomodelling-ul!!

Hello! Ce faceti? Sper ca nu sunteti deprimati ca e luni, dupa weekend!! Eu ma uitam acum prin calculator si-am descoperit ca in ultima vreme m-a apucat cu pozili! Am facut in ultima vreme (si mi-am dorit sa fac) mai multe poze decat am facut toata viata mea de pana acum. Si acum voi va ganditi:” asa, si?!?!”. Ei bine, poanta e ca eu pana acum 1 an sau cam asa ceva, refuzam sa mi se faca poze, deoarece nu eram fotogenica! Dar spre surprinderea mea au iesit niste poze bunicele, care imi plac pana si mie (cica sunt taaaaare pretentioasa:))). Daca doriti sa va convingeti, intrati aici, aici si aici! Cam multe link-uri, nu?? Recuperez! :))

P.S. Faptul ca a inceput sa-mi placa sa fiu fotografiata se datoreaza iubitului meu, Andrei si prietenei mele, Dana, aka fatadinport!

Puuuuup pe toti!

Lasă un răspuns

