8 aprilie 2009

Hello!!

Probabil va intrebati ce-i asa de special la data asta! Ei bine, it’s my birthday date! Si a fost foarte frumos! Pentru ca m-am simtit foarte speciala toata ziua, doar pentru simplul fapt ca era ziua mea! Pe langa asta, s-au adaugat multele telefoane si urari de „La multi ani!” + cadouri + un buchet superb de trandafiri pe care mi l-a dat puiul meu! Evident, au fost si faze amuzante! Pe la mijlocul zilei, dupa ce s-a gandit Dana ca m-a perpelit destul si dupa ce s-a intors spre mine de vreo 10 ori cu aerul ca vrea sa-mi spuna ceva si apoi s-a facut ca se uita dupa fluturasi si pasarele,  ma intreaba: vrei sa-ti dau cadoul acum sau diseara la Pizza Hut, odata cu pizza?

Eu i-am raspuns: dupa mintea ta creatza, cam ce-ti imaginezi?

 Ea: ca-l vrei diseara la Pizza Hut!

Eu: da-mi cadoul sau te injunghii!! Speriata de aceasta perspectiva, mi-a dat cadoul: un set fomat din bratara de argint si cercei care se balangane in urechiuse!! Foarte frumoase!!!!

Ajungem la Pizza Hut si Dana ocheste un chelner dragutz. A fost inceputul unei povesti desfasurate in cadrul intim marca Pizza Hut! Dupa ce si-au ranjit unul altuia, imi spune mie chelnerul sa ma asez unde vrea muschiul meu! Ok! Si m-am asezat in zona altui chelner! Pe tot parcursul cinei, Dana si chelnerul si-au ranjit peste salad bar-ul din Pizza Hut si dupa ce s-a consolat putin cu chelnerul nostru, Dana isi ia inima in dinti si-l intreaba pe chelnerul nostru, Gabriel (i-am aflat numele in conditiile in care baiatul a vazut ca Dana se zgaieste la ecuson ca sa-i afle numele si ca s-o scuteasca de chin, i-a oferit informatia cea pretioasa): auzi, pot sa te intreb ceva?

El ( zambind cu gura pana la urechi): Da, sigur!

Ea (spre mine si Andrei): cum sa intreb asta??

Noi: (cu falcile durandu-ne de atata ras): De ce ne intrebi pe noi? Pe tine te intereseaza!

Ea: Corect! Si uitandu-se la chelner: ai un coleg, inalt, brunet si dragutz…cum il cheama? (asta dupa ce ne daduseram fiecare cu parerea despre cum il cheama pe subsemnatul: Dana a zis Bogdan, eu am zis Valentin si Andrei sustinea ca tipul are fata de mitocan!:)))

El (dupa ce s-a desumflat): Alex (a spus asta cu evidenta dezamagire).

Ne ridicam noi sa plecam, cand vine un alt chelner, cel de la bar (a se vedea cata lume a fost implicata in uniunea celor 2 indragostiti nefericiti) si spune: alex te roaga sa-ti treci nr-ul de telefon!

Cand am iesit din Pizza Hut, Dana radia! Intr-un final apoteotic, dupa ce suferise ca o Isolda pentru Tristan al ei din cauza mea, c-am fost nesimtita si nu l-am intrebat pe chelnerul cel dragut care e zona lui, Danutza mea a obtinut ce si-a dorit!!!

Totul e bine cand se termina cu bine!!!

P.S. Va atasez poza cu buchetul meu de trandafiri!!!

sp_a0066

Lasă un răspuns

