Noroc chior!

Hello!! Ce faceti? Hristos a inviat!! Sper ca v-ati bucurat dn plin de sarbatori, ca ati mancat pe saturate (si ca n-ati facut indigestie sau ca v-ati ingrasat prea tare). 

Acest post vorbeste despre cateva ocazii din viata mea, in care am avut un super noroc, ceea ce l-a facut pe iubitul meu sa-mi repete in fiecare saptamana: ai un bulan fantastic sa castigi tot, de ce naiba nu joci la loto?!?!

Ei bine, sa o luam cu inceputul: prima data s-a intamplat cu ajutorul revistei Cosmopolitan, care aveau urmatorul concurs: sa trimiti un mail ca sa castigi alaturi de alte cititoare o intalnire cu redactia Cosmopolitan, unde te fardau klumea, iti dadeau pungute cu produse si faceau poze (nu eram asa de relaxata in fata aparatului atunci). Am castigat si am fost la prima intalnire de acest gen!

A doua data a fost tot cu Cosmo, dar de data asta era mult mai sigur sa castig, era vorba despre 400 de cititoare!! Am castigat si de data aceasta, sa ma duc la magazinul Mango  din Plaza Romania, unde aveam reduceri de 20% la colectie si primeam si gentuta cu produse! Evident, eu m-am dus ca taranca numai pentru sacosa cu produse de-a moca, pentru ca, pur si simplu, n-aveam bani! Casieritele s-au crucit cand le-am zis ca am venit pentru concurs si ca nu, n-am niciun produs!

Alta ocazie a fost mai recenta si se referea la concertul lui Smiley! O cunostinta de-a mea a castigat 2 invitatii la concert, dar cum era din alt oras, le-a pasat Danei, care nici ea nu putea sa se duca si mi le-a pasat mie! Lantul slabiciunilor!!Asa ca m-am dus la concert for free!!

Alte 2 ocazii s-au referit la norocul de a fi abonat la 2 blog-uri de muzica, de unde am aflat despre deschiderea Grand Arena, unde l-am vazut pe Morandi cantand si despre concertul eco al baietilor de la Sistem, concert care a fost prea tare pentru Romania! Daca doriti vreodata sa vedeti trupa Sistem in concert, va sfatuiesc sa nu ratati ocazia, deoarece baietii au un show complet si bine pus la punct! Nu veti fi dezamagiti!

Si ultima ocazie de „bulan chior”, a fost referitoare la Hi-q care a filmat videoclip la „Lose you” si aveau nevoie de oameni care sa faca figuratie! Evident, am incercat si m-au chemat! Ma rog, am auzit c-a fost multa lume!

Si cam atat despre norocul meu chior!

Va pup pe toti!

Lasă un răspuns

