Gran Torino

Am vazut aseara „Gran Torino”, ultimul film in care Clnt Eastwood a spus ca va mai juca! Cred ca din aceasta cauza a oferit o prestatie extraordinara in rolul unui mosulet constipat si artagos, ce nu recunoaste autoritatea bisericeasca si care termina atasandu-se de o familie de vietnamezi, intr-atat incat isi da viata pentru a-i razbuna!! V-am facut curiosi?? Bun, pentru ca este unul dintre cele mai bune filme ale lui Eastwood, mult mai bun decat Changeling! Cu toate ca este o drama, eu am ras tot filmul de replicile caustice ale lui Walt Kowalski (Eastwood) si am ras atat de tare incat am vrut neaparat sa stiu cine este scenaristul genial! Nota zece pentru Nick Schenk! Nu ratati filmul, este demential  asa cum numai Eastwood stie sa faca un film!! Ca sa va faceti o idee, este aproape la fel de bun ca „Million dollar baby”!

Replica memorabila (printre multe altele): Ale-fucking-luia!!!

1 comentariu (+add yours?)

  1. Spitty
    Mai 09, 2009 @ 13:13:36

    Loved it!

    Răspunde

Lasă un răspuns

