The Queen of Pop…

…=Madonna!

Am scris despre Regele Pop-ului si m-am gandit ca ar fi o idee foarte buna sa scriu un post si despre Regina Pop-ului!

Madonna a schimbat pentru totdeauna fata muzicii, a daramat tabuu-rile, a dominat topurile si s-a reinventat de-a lungul unei cariere spectaculoase ! Desi viata ei personala a fost un esec perpetuu, cea profesionala n-a incetat sa-i aduca satisfactii imense (toate bla-bla-urile alea care se spun orice biografie de-a ei)! Nu am chef sa insir premiile pe care le-a primit (nu-mi place atat de mult ca MJ :P) ci vreau doar sa fac un playlist cu melodiile mele favorite din discografia ei!

  1. Material girl
  2. Papa, don’t preach
  3. True blue
  4. La isla bonita
  5. Like a prayer
  6. Frozen
  7. Music
  8. Die another day
  9. Hung up
  10. Sorry
  11. Jump  

Totusi, cred c-am sa pun si niste date mai remarcabile despre ea! La urma urmei, este o legenda!

  • Spre sfarsitul anilor 80, Madonna a fost criticata de catre Vatican, pentru ca abordat in munca ei simbolismul religios si teme sexuale.
  • A fost numita da catre Guinnes World Records cea mai de succes artista (cantareata) din lume.
  • Are o avere neta estimata la 490 milioane $ (vreau si eu asa bani!!!).
  • A vandut peste 200 milioande de copii la nivel mondial.
  • A fost inclusa in Rock and Roll Hall of Fame.
  • „Like a virgin” a fost inclus in Definitive 200 Albums of All Time.
  • „True Blue” a produs 5 Top 5 single-uri in Billboard: Live to tell, Papa, don’t preach, Open your heart, True blue si La isla bonita.
  • Piesa „Like a prayer” a generat numeroase controverse datorita continutului sau incarcat de simboluri religioase tabu, ceea ce a determinat compania Pepsi sa rezilieze contractul publicitar semnat anterior cu Madonna!
  • Rolling Stone o plaseaza pe Madonna pe #36 in topul 100 Greatest Artists of All Time!

Sursa: wikipedia!

1 comentariu (+add yours?)

  1. Spitty
    Mai 09, 2009 @ 13:11:09

    Superba varianta de la La isla bonita. N-o stiam. Asta, Frozen, Like a prayer, Human nature, Secret si Who’s that girl cred ca s preferatele mele. Oricum tot MJ imi place mai mult si in orice zi, la orice ora l-as asculta

    Răspunde

Lasă un răspuns

