Sambata ca la nebuni!!

Da, stiu, azi e luni! Dar am uitat sa scriu despre patania de sambata!

Eu m-am mutat intr-o alta garsoniera, care se afla la parter si care n-avea grilaj! Tata a dorit sa stie ca eu sunt in siguranta asa ca mi-a facut grilaje si-a venit cu baietii sa le instaleze! Toate bune si frumoase pana a venit nenea care ingrijea gradina blocului, urland cat il tineau plamanii ca i-am calcat florile-n picioare!! Dup-aia mai apare inca o isterica si-a inceput balamucului balamucelor! Am chemat-o pe proprietareasa mea, care a inceput sa racneasca si ea la ei! Prin scena a mai aparut si un umflat de la sala, un steroid ambulant care si-a bagat toate alea in familia mea! Urat, foarte urat a fost! Bleah, nebuni mai sunt oamenii! Eu am incercat sa-mi mentin calmul, desi vroiam sa incep sa tip si eu, dar ce rezolvam cu nebunii??? Tata vroia sa plece, fara sa-mi mai puna cel de-al doilea grilaj, dar eu i-am zis ca nu, ca sa-l puna, ca doar nu ne-am certat ca niste chiori degeaba! Si m-am ales cu doua grilaje frumoase si vecinii cei isterici n-au mai zis nici pas de atunci! Ma intreb cat o sa dureze!!!

P.S. Andrei sustine ca isterica de mai sus tipa nu pentru ca i-am fi calcat florile in picioare, ca el vazuse ceapa verde in gradina si aia e o sarantoaca furioasa ca i-am calcat mancarea in picioare:))!

Si impotriva tuturor istericilor stiti cine s-a ridicat in apararea noastra?? Un cersetor beat, fara dinti in gura, care zicea: gradina este pamantul locatarilor->orice locatar are dreptul sa stea in ea!:))

Concluzia mea dupa aceasta dimineata de sambata: Oh, Doamne!

Lasă un răspuns

