Filme vazute azi!!!

Hello! Ce mai faceti? Sunteti ok? Bucurosi ca maine e zi libera??? Eu nu, pentru ca maine e ziua matusii mele (pe care o iubesc foarte mult) si trebuie sa-i iau cadou si n-am bani! Si nu vreau sa ma duc ca taranu’, cu mana goala! Da’ ma descurc eu! Totusi as vrea sa nu-i mai iau bijou-uri, puii mei, ii fac ditamai colectia! Anyway, sa revenim la subiect! MOVIES!!!

Am vazut pe Acasa TiVi un film cu Edward Norton si Naomi Watts: The painted veil (n-am inteles de ce s-a numit asa!!!). Ma asteptam sa fie un film emotionant, sa ma faca sa plang! Nope, it didn’t! Povestea intr-adevar e foarte trista, dar poate cartea o fi mai buna!

Al doilea film pe care l-am vazut  a fost 17 again si mi-a placut foarte mult pentru modul in care Zac Efron a jucat, s-a descurcat onorabil si pentru mesajul transmis, care spune ca lucrurile bune cer sacrificii mari in viata! Toata smecheria este sa nu regreti alegerea facuta si sa apreciezi ce ai! Vi-l recomand!

In rest, va doresc o seara placuta de duminica!

Lasă un răspuns

