RBD Live

Revin cu un nou post in categoria live! In acest post am sa scriu despre RBD, pentru ca-mi plac si pentru ca am fost la ambele lor concerte in Romania, iar atmosfera a fost pur si simplu fantastica!

Am sa pun niste video-uri din cadrul concertului „Live in Rio”, cand au cantat pe cel mai mare stadion din lume, Maracana, care a fost full-full!

Asi soy yo

Este corazon

Salvame

A tu lado

Un poco de tu amor

Tras de mi

Si nu putea lipsi cel mai celebru cantec al lor: Rebelde

+ o performanta live din Hecho en Madrid

Money, Money

Lasă un răspuns

