Memoirs Of A Geisha

In sfarsit, am vazut si eu filmul asta! Citisem cartea cu ceva vreme in urma si mi s-a parut senzationala! Cumva, filmul a fost exact asa cum mi-am imaginat eu toata actiunea cartii, dar nu a reusit sa-mi placa la fel de mult ca si cartea! Se spune ca placutul asta depinde de ordine: daca citesti cartea mai intai si apoi vezi filmul, cartea ti se pare mai buna, insa daca vezi filmul si dupa, citesti cartea, filmul e de departe mai bun! In orice caz, a fost un film bine realizat, imi plac la nebunie cele 2 actrite: Michelle Yeoh si Ziyi Zhang, care au dat o nota de rafinament filmului! Cine nu l-a vazut, i-l recomand, macar pentru povestea originala si pentru modul in care aceasta este portretizata!

Lasă un răspuns

