Eu,…lately!!

Hello!! N-am mai scris de mult si am sa va povestesc muuulte!!

1) Ce-am mai facut eu lately? Ei bine, m-am angajat ca promoter RCA si intalnesc zilnic tot felul de oameni si am parte de cele mai diverse intrebari: unde este toaleta?, unde este alimentara?, de unde iau chibrituri?, exista cosmote, vodafone, orange, telefonie, cablu pe aici?, unde e banca, unde e farmacia (desi tocmai a trecut pe langa), unde e meli melo – chiar in fata dvs!! Anyway, printre minutele in care indeplinesc rolul de functionara la ghiseul de informatii, mai fac si polite RCA, uneori 1/ora alteori 10 in jumatate de ora! In plus, la munca avem si concurenta, in sensul ca pe langa standul nsotru de RCA, mai exista unul! Ei, si de curand, a venit acolo o tipa superbuna, care se imbraca misto (dupa parerea mea), dar este foarte alintata atunci cand le vorbeste clientilor ei (majoritatea barbati, evident, care stau si rad ca prostii la ea. Ati ghicit, sunt invidioasa:)))) Anyway, desi tipa e frumoasa, uneori mai pierde si clienti, in favoarea noastra! Ceea ce o umple de spume! Mai ales pe mine, cred ca ma uraste de moarte si-o sa-mi faca niste voodoo in curand, deoarece i-am suflat o polita babana de sub nas! Si a fost atat de afectata de toata treaba asta, incat dupa ce am plecat, a venit la colega mea s-o intrebe cati bani am facut si ca dupa ce am facut acea polita ea si-a sunat seful si i-a spus ca nu vrea sa mai stea la servici, ca i s-a stricat toata ziua! Am observat eu ca era ea amarata, dar puii mei, ea din 30 de zile, face de 10 ori mai multe polite decat noi in 27 de zile si-n celelalte 3 se uita urat la noi ca facem bani! Ete cucu! Si, revenind la ce ziceam mai devreme, pe la jumatatea turei colegei mele, se intoarce tipa si-i spune plina de satisfactie: am facut mai multi bani decat colega ta, chiar si fara polita aia! Saraca de ea, e traumatizata rau de tot!

Apropo, noi ii spunem pitzi, si asta i se trage de la pozitiille provocatoare in care se contorsioneaza in stand si de la bentitza cu floricica MARE pe care o poarta uneori, si care, dupa parerea mea de blonzina, o face s-arate batuta-n cap! Sau poate vorbeste doar gelozia din mine!

2) Ma ingrijoreaza pisi a mea, care acum o luna a avut puricei, si i-am luat zgarditza speciala pentru omorat gazganii d-astea + insecticid de imprastiat prin casa. Desi o caut de purici nu gasesc nimic suspect in blanitza ei, dar ea se scarpina in continuare! Cred ca se impune o vizita la veterinar!

3) In ultima vreme, am devenit mai disperata de seriale decat de obicei!

Va pup!!

Lasă un răspuns

