Amor de Cora

Pare numele unei telenovele, nu-i asa? Pey, cam asta si este, dar este o telenovea pe care am decis noi s-o nascocim ca sa ne distram! Asaaaaaaa, si acum sa va prezint personajele+intrigile! In centrul atentiei, doamnelor si doamnelor, se afla unul din colegii mei de stand, careeeeeeee, spune el, le vrajeste pe cele 2 pitzi de la concurenta: pitzi nr.1 si pitzi cu silicoane, (care din nefericire a iesit din aceasta magnifica productie in zilele cat am fost eu libera) si o fata de la un magazin de electrocasnice din Cora!! Un alt plan al acestei tilinoviele il constituie felul in care celalalt coleg al meu se duce sa „vrajeasca” a treia fata de la concurenta (care nu este o pitzi), ca sa-i deturneze atentia de la potentialii clienti, astfel incat ei sa pice in plasa mea! Si, in sfarsit a treia intriga, razboiul rece dintre mine si pitzi nr.1, care se manifesta in felul urmator: ne salutam, dar eu le spun baietilor ca ea ma uraste si eu n-am nimic cu ea si ea le spune tot baietilor mei ca eu o urasc si ca ea n-are nimic cu mine! Dar amandoua ne incruntam una la alta cand una dintre noi face polite si cealalta nu! Din nefericire, ambii baieti pleaca dupa ziua de maine, iar de sambata intra in scena doua personaje noi: un baiat si-o fata! Oare ce intrigi vor isca aceste doua personaje? Nu pierdeti telenovela dvs favorita, in fiecare joi de la ora 23,30!

Amor de Cora – lasa pasiunea sa te invaluie! (asta e sloganul cu care ne promovam).

Lasă un răspuns

