Aventurile lui Sushy!!

Sushy is back!! E mai in forta ca niciodata si face mai multe traznai ca niciodata! De exemplu, a dezvoltat un nou hobby care incepe de la 6 dimineata: vanatoarea de muste! Si draga de pisi, tzopaie prin toata casa si sare ca un cal neastamparat pe tot ce nimereste (inclusiv pe mine), ca sa prinda o musca! Si aceasta mirifica activitate se termina undeva pe la 10 dimineata, adica exact cand ma trezesc eu. Deci ultimele 4 ore de somn eu aud clopotei, pentru ca pisi a mea are clopotel atarnat de zgarditza!!! Buun! Asta e una!!

Doi: cand vrea sa manance, dra. nu se deplaseaza pana la castronel, chit ca acesta se afla la un cm! Nu, nu, nu! Intinde labuta, o baga in castronel si trage mancarea inspre ea! Destept nu!?!? De mentionat: in acest demers, apa din castronel se varsa si eu dau cu mopul dupa pisi de cel putin 2 ori pe zi! Tare, nu?

Trei: i-am dus laditza cu nisip pe balcon, ca sa nu-mi mai faca mizerie in baie! Daca imi bag capul pe balcon, doar asa ca sa ma uit pe geam, ma ataca, cica’s pe teritoriul ei! Daca ma vede ca-i curat nisipul, ma lasa in pace! Concluzia=>e numa’ dupa interes! Hmm!

In apararea ei: de cele mai multe ori, e o dulce si ma iubeste! Iar eu sunt topita dupa ea!

Va las mai jos niste poze cu pisi, nu luati in seama pixelarea, e vina mea c-am fost blonda, ca le-am modificat marimea ca sa le incarce mai usor si nah, ca s-a dus la maiba (da, e corect cuvantul) calitatea! Sorry! Sper totusi sa va atraga pisi atentia! Va pup!

Lasă un răspuns

