Cele mai frumoase femei latino-americane

Nu v-am zis eu ca-mi place sa ma uit la tilinovele??! Ei, acum vin cu o parte placuta a serialelor latino-americane (cel putin pentru baieti/barbati): femeile latino-americane, de fapt, actritele, care dupa parerea mea sunt foarte frumoase! Va las mai jos niste poze cat se poate de provocatoare ale unor actrite pe care eu le admir pentru corpul care il au.

Enjoy!

ANAHI

Are fata asta un abdomeeen, mama, mama!!

BARBARA MORI

Barbara (33)

Asta e frumoasa toata!!

EDITH GONZALEZ

Dona Barbara

Tipa asta are 45 de ani, daca va vine sa credeti! Si, in plus, este o actrita foarte buna, joaca destul de natural! Si o ador, e favorita mea!

GABY ESPINO

Gaby incinge imaginatia! E hot, hot, HOT!

NATALIA OREIRO

Asta da corp tonifiat! Ma intreb cati ani ar trebui sa muncesc eu ca s-ajung asa?!?! Prea multi!!

NORKYS BATISTA

Norkys “sparge” tot! Toata lumea saliveaza la ea!

THALIA

Pur si simplu frumoasa!!

O sa revin cu un post despre cei pe care ii consider cei mai aratosi barbati latino! Pai, trebuie sa bucur si fetele, nu?

Va urez noapte buna si vise placute!

7 comentarii (+add yours?)

  1. sandu ionut
    Aug 01, 2009 @ 14:58:36

    no comment dar comentez…..frumos

    Răspunde

  2. anatoliwor
    Sep 27, 2009 @ 10:31:30

    super fetele

    Răspunde

  3. E viata mea!Si o traiesc in ce culoare vreau euuuuuuuu!
    Dec 11, 2009 @ 19:21:39

    cred ca daca era sa fac eu postul asta alegeam exact aceleasi fete exact in aceeasi ordine:X

    Răspunde

  4. anca
    Apr 10, 2010 @ 14:23:06

    Anahi e superba!!! o iubesc enorm!!

    Răspunde

  5. Myha
    Iun 23, 2010 @ 19:24:51

    o ador pe Edith! e atat de frumoasa:X

    Răspunde

  6. Adriana
    Aug 09, 2010 @ 15:41:50

    si Belinda e frumoasa

    Răspunde

  7. LOREDANA
    Ian 28, 2011 @ 12:20:53

    GABY ESPINO SI ELISABETH GUTIERAZ SUNT CELE MAI FRUMOASE

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

