Cei mai „buni” barbati latino-americani!

Azi le fac o bucurie fetelor si pun poze cu cei mai „buni” barbati din serialele latino! Enjoy!

EDUARDO SANTAMARINA

Un zdrahon de barbat: 1,90 m inaltime si numai muschiuleti!!

EDUARDO VERASTEGUI

8899077_ed3002

EL e preferatul meu! Mi se pare superb! Daca vi se pare cunoscut, sa stiti ca a aparut in videoclipul lui J. Lo, „Ain’t it funny”.

FERNANDO COLUNGA

Ah!! Mai e nevoie de comentarii?!?!

CHRISTIAN MEIER

Bun, bun, bun!!

JERONIMO GIL

Ce zambet!!

JUAN CARLOS GARCIA

Frumos de-a dreptul!

Astia sunt cei care imi plac mie! Astept si alte sugestii!

Pa pa!

5 comentarii (+add yours?)

  1. claudia denisa z
    Mai 21, 2010 @ 12:08:09

    eu ti-l sugerez pe william levy e cel mai frumos barbat pe care l-am vazut vreodata

    Răspunde

  2. Adriana
    Aug 05, 2010 @ 09:11:29

    eu as spune Alfonso Herrera

    Răspunde

  3. elena
    Ian 16, 2011 @ 20:52:51

    eu ti las sugera pe arron diaz sau jencarlos canela

    Răspunde

  4. CECILIA
    Ian 21, 2011 @ 20:57:35

    UN BESO

    Răspunde

Lasă un răspuns

