Harry Potter and the Half-Blood Prince

Hello!! Buna dimineata, in primul rand, daca la ora asta se mai poate spune buna dimineata!!! Am stat aseara treaza pana la 2.30 ca sa vad ultimul Harry Potter! Si nu regret! Mi-a placut foarte mult filmul, se vede ca au schimbat regizorul! Pentru cei care se asteapta la actiune, le spun sa mai scada stafeta, deoarece al saselea film al seriei exploreaza mai degraba problemele tipice ale adolescentilor (in special, prima dragoste)! Dar exista si scene de actiune, insa mai putine, dar per ansamblu este un film reusit! Mie, una, mi-a placut!

P.S. Pe alocuri e cam spooky, eu m-am uitat la film cu lumina aprinsa!

Lasă un răspuns

