Cele mai funny/ciudate/penibile/idioate …

…intrebari/afirmatii/situatii intalnite la munca! Pe langa obisnuitele intrebari gen: unde e WC-ul, farmacia, cablul etc, mai avem parte si de unele situatii mai speciale, unele amuzante, altele penibile! Iata-le pe cele care mi-au ramas mie in mine:

  1. Un mos cu un singur dinte in gura vine si ma intreaba: aici se incarca sifoane?
  2. Vine un tip mai bronzat azi si zice: o intrebare simpla, asa, mai de om nebun ce sunt si va rog sa-mi dati un raspuns la fel de simplu: de ce nu se fac RCA pentru masini inmatriculate in afara? Nu stiu, am zis eu! Asta da raspuns, zice el! Apoi se gandeste mai bine si intreaba: asta inseamna ca trebuie sa ma duc pana-n Spania sa-mi fac RCA? Ma uit eu la Geanina (una din colegele mele), Geanina la mine si ne pufneste rasul. Nu, raspund eu, va duceti la sediul asiguratorului! I-am dat un nr. de telefon de la o sucursala si i-am zis ca poate ii gasesc ceva mai aproape, sa nu se duca tocmai la Pta. Victoriei! El: sa vezi ca daca imi zic ca nu fac RCA d-astea, ii omor pe loc! Daca imi fac, nu conteaza unde ma duc, merg si la Cluj! Totul e sa am RCA! Multumesc, sar’mana!
  3. De cateva ori mi s-a intamplat sa ma intrebe lumea daca la mine se impacheteaza bagajele inainte de intrarea in Cora, ori daca pot lasa bagajele la mine in stand cat isi fac ei cumparaturile! Oare am fata de hamal??!!
  4. Vine azi un nene mai in varsta, care m-a acuzat ca-i facusem numai greseli in polita (de fapt, ii gresisem valabilitatea). Apoi, destept cum era el, a tras urmatoarea concluzie: oricum iti dadeam foaia inapoi, pentru ca nu mi-ai dat bulina (vigneta) de pus in geam, asa ca asigurarea asta e falsa!
  5. Stau eu linistita intr-o zi si vine un nene cu privirea cam intr-o parte asa, si ma intreaba unde sunt pestii congelati! Eu (dupa o secunda de gandire, am pus o intrebare de blonda): pesti congelati, adica de mancare, nu? El: da! I-am explicat cum sa ajunga, la care omul imi raspunde foarte sincer: auzi, dra., eu nu stiu unde vine asta, nu vrei mai bine sa-ti dau 200.000 (ROL), sa-mi cumperi mata?! Eu (dupa ce mi-a luat putin sa-mi stapanesc rasul): imi pare rau, nu pot sa parasesc standul! I-am povestit mamei patania, si drept rezultat, m-a intrebat 2 zile la rand daca am peste de vanzare!
  6. Intr-o seara, vin doi tipi sa-si faca RCA! In timp ce eu completam polita, astia se uitau dupa femei si suspinaaaaaaau de nu mai puteau. Ce zice unul dintre ei: ba, tre’ sa be-nsuram, ca nu se mai poate asa! Eu (fara sa ma gandesc): stati linistit, ca nu va trece nici asa! El: nu ne trece?? Eu: nu! El. atunci da-o-ncolo, nu ne mai insuram! Apoi sta putin, se uita la mine si ma intreaba: tu esti maritata?
  7. Vine intr-o dimineata o tanti si ma intreaba: unde e alimentara? Pentru o secunda, m-am blocat! Alimenatara, alimentara, ce-o fi aia? Si apoi, m-am luminat! Chiar, se mai foloseste cuvantul asta in ziua de azi??
  8. Alte doua intrebari idioate: unde gasesc masa de plastic? si Unde sunt lenjeriile de pat?? De unde dracu’ sa stiu eu?? Ca nu’s harta hipermarketului!
  9. Vine azi un tip. Voi aveti treaba asta cu peste 2000 (cm cubi). Asa are toata lumea, ii raspunde Geanina! Ce, eu ma compar cu unul de 3500? contraataca el. Asa are toata lumea, raspunde Geanina printre dinti! Pleaca asta, dand din cap, si la vreun metru jumate de stand se intoarce si zice: discriminare!
  10. Prin iunie, stateam eu in stand si ma plictiseam si vine unul cu urmatoarea rugaminte: da-mi cea mai panarama asigurare pe care o ai!

Astazi a fost groaznic la munca, a mers foarte prost pentru noi, in timp ce concurenta a facut polite pe rupte! Eu eram turbata de furie si-i ziceam Geaninei c-o sa le fur tarifarele, dar c-o sa le smulg, o sa le vandalizez standul!

Geanina: pai, nu vine pitzi dupa tine, sa te acuze>!>

Eu: imi pun masca de schi!

Geanina: tot o sa vina, o sa te arate cu degetul si-o sa zica: TU le-ai furat!

Eu: ei, da!

Geanina: pitzi e nebuna, e in stare sa se uite pe camerele de filmat!

Eu: si ar fi tare, ca si daca imi pun masca de schi, tot pe mine sa ma acuze, sa spuna ca m-a recunoscut!

Dupa ce, as intreba-o eu! Si pitzi sa-mi raspunda: dupa curul tau mare, iar eu sa zic ceva de genul: Ooops!!

Lasă un răspuns

