Adrenalina de dimineata!!

Hello! Astazi a fost una din zilele mele libere, asa ca am dormit pana tarziu! Cand m-am trezit intr-un final, am auzit clopotelul de la zgarda lui Sushy si am gandit: vine sa ma pupe de buna dimineata”!! Wrooooooong! Pisi se indeletnicea cu fly hunting, si pentru o fractiune de secunda am vazut-o zburand pe deasupra mea, la vreo 5 cm de fata mea, cu niste ochi hotarati si holbati in urmarirea mustei indaratnice. Mi-a batut inima intr-un hal fara de hal! Nu stiu de ce m-a speriat asa de tare, dar ma mir ca m-am abtinut s-o cotonogesc putin! Sper sa nu mai aiba idei d-astea „stralucite” dimineata ca s-ar putea sa fac infarct! Nu ca asta ar fi prima data cand pisi face chestii traznite!

2 comentarii (+add yours?)

  1. tezeu
    Aug 04, 2009 @ 16:39:30

    Prima… infract…iune?

    Răspunde

Lasă un răspuns

