2 anisooooori!!

100_4810Ieri, eu si iubitul meu, am implinit 2 anisori de relatie! Noua ni s-a parut ca timpul a trecut pe nesimtite! Parca mai ieri, ne incepeam relatia!! Si totusi, am trecut prin multe incercari si am reusit sa trecem de ele cu bine! Acum ne iubim mai mult ca niciodata si suntem fericiti! Stau si ma gandesc ca sunt o fata foarte norocoasa, deoarece am drept iubit un baiat care stie sa se implice intr-o relatie si este dispus sa faca gesturi romantice, fara nicio ocazie speciala!! Aud deseori de la mai multe prietene urmatoarea fraza: daca nu ti-o trag in 2 zile, nici ca-i mai vezi vreodata!”, ceea ce ma face sa ma crucesc! Oare chiar atat de greu este sa gasesti un baiat „ca lumea”, care sa stie sa respecte si sa iubeasca o fata, care sa nu aiba in cap doar sex?!? Cunosc si baieti buni, desigur, dar acestia sunt depasiti numeric de baietii „rai”, care au liste de cuceriri!

Am deviat de la subiect! Concluzia: sunt fericita!

P.S. Nu-i asa ca suntem scumpi (poza e mai veche)?!

Noapte buna si pupici!

Lasă un răspuns

