Amor de Cora – ep. 2

Am revenit cu cea mai tare telenovela a momentului, dar inainte, un moment de publicitate!!

Azi a fost ziua verisoarei mele! A implinit 9 anisori si i-am cumparat un set de bratari roz si sclipitoare pentru fetite! A fost foarte incantata de ele si el zdranganea tot timpul pe brat! Toata familia mea a facut misto de mine ca am curu’ mare si am cam multe kg, deci e clara concluzia: oameni buni, trebuie sa intru la regim! Totul e sa ma tin de el! A, da, si sa fac exercitii!!!

Sfarsit pauza publicitara!!

Dupa cum am anuntat saptamana trecuta, in distributia telenovelei noastre au aparut 2 personaje noi, la noi in stand: Adelina si Stefan, iar in standul concurentei, o tipa, A., care este cea mai ok dintre toate! Adelina nu a starnit nicio intriga…deocamdata! Dar cu Stefan este o cu totul alta treaba!! In prima zi cand a venit in Cora, A. l-a luat prin invaluire, in sensul ca a trecut prin spatele standului si i-a aruncat un „Buna, tipule!” Evident, baiatul a salutat-o, dupa ce initial a tras o sperietura zdravana! Alta tipa de la concurenta, sa-i zicem „barbatoasa” si-a lipit ochii de el din secunda in care l-a vazut si acolo i-a lasat! Si se uita atat de evident, incat la un moment dat baiatul s-a intors spre mine si mi-a zis:”Oare asta n-are prieten acasa, ca ma enerveaza ca se holbeaza atata la mine?” E foarte amuzant s-o vezi pe barbatoasa cum se uita la Stefan, iar in clipa in care ma uit eu la ea isi muta privirea imediat!!

Ce a ramas neschimbat: frecventa mare cu care concurenta face polite si cea JALNICA, a noastra, cu care facem noi polite!

Urmariti-ne si saptamana viitoare pentru noi aventuri, triunghiuri amoroase si intrigi!

Sfarsitul ep. 2!

Lasă un răspuns

