The burlacitze’s party

Hellooooooooooo!! Aeara am fost la prima patrecere de burlacitze din viata mea! Si a fost super: numai fete nebune care dansau ca apucatele! Am fost in Player, unde toata noaptea am ascultat house (un gen care pe mine nu ma prea atrage). Bautura (vodca) in combinatie cu suc de portocale a curs in valuri. Eu am baut doar putin, pentru ca azi tre’ sa muncesc si nu pot sa ma duc beata la servici! Cine stie ce scriu pe polite! Am fost cam 20 de fete, undeva la 2 noapte aparand si animatorul pentru Bobo, fata care sa va marita saptamana viitoare! Dragutzel tipul, ce sa zic! Oricum mi-a placut ideea de burlacitze’s party!! In cursul saptamanii asteia, or sa aiba si baietii petrecerea burlacilor si imi imaginez ca petrecerea lor va fi si mai „animata” decat a noastra!! A mai fost cineva la o petrecere a burlacitzelor/burlacilor? Cum a fost?

Va pup si tineti degetele incrucisate ca sa fac si eu macar o polita astazi!

Lasă un răspuns

