Melodii care imi plac

Hello!! Uneori m-apuca obsesia pentru muzica, asa incat, cercetez si aflu ce mai e nou, ascult si aleg ce-mi place! Iata mai jos melodiile mele favorite inca de la inceputul anului (unele s-ar putea sa fie mai vechi, eu tin cont de momentul in care le-am descoperit). Enjoy!

Play and Win feat. Alessia – Deja vu (preferata mea!!!)

Sahara – Tyalee (R’n’B version) – imi place videoclipul, mi se pare foarte energic

Black Eyed Peas – Boom Boom Pow

Omarion & Lil’ Wayne – Comfort

Voxis – To the moon

Alex feat. Puya – Secret discret

B.U.G Mafia feat Jasmine – Cu talpile arse

Insane – Pretty little girl

Jay Z, Rihanna and Kanye West – Run this town

Voltaj – Vara trecuta

Jamie Foxx – I don’t need it

Puya – Undeva-n Balcani

David Archuleta – Crush

Jeremy Greene feat. Pitbull – Rain (remix)

Kanye West – Amazing

Oceana – Cry, cry

Justin Timberlake – Losing my way (dupa parerea mea, cea mai buna melodie a lui)

2 comentarii (+add yours?)

  1. fatadinport
    Aug 14, 2009 @ 14:37:29

    Pisi, vezi ca Voxis si-au lansat videoclipul cam acum o saptamana!😛 poti sa il urmaresti la mine pe blog, asta nu cumva l-ai vazut deja la monden.info si ti-a fost lene sa il schimbi!!1 kisses!

    Răspunde

Lasă un răspuns

