Nunta ca-n povesti!!!

Ce mai faceti??? Eu am avut un weekend foarte incarcat, deoarece a trebuit sa particip la o nunta! S-a maritat o prietena din copilarie de-a lui Andrei! Eu le-am spus socrilor mari c-a fost o nunta pentru muritorii de foame, fiinca au fost mese peste mese! Dar s-o luam cu inceputul!

Vineri a fost cununia civila! Mireasa a fost superba! In fata Starii Civile, ne-am emotionat cu totii si apoi am plecat la masa, la un restaurant de calitate din afara Bucurestiului! Am mancat ca spartii si-am dansat de-am plecat cu totii leoarca de transpiratie!

A doua zi a fost cununia religioasa!!! Mirele ne-a decalat programul cu vreo 4 ore, fiinca ne-a sunat pe la 11 dimineata ca sa venim la el pe la 2 sa ne uitam cum il barbiereste cavalerul de onoare (cu toporul!!!) (a fost o chestie simbolica) si sa plecam toti cu limuzina!! Da, am fost cu o limuzina d-aia marfa, cu luminite in  tavan si pe pereti, cu ecrane pe care rula Beyonce live si cu boxe in care urla muzica! Am iesit si mai surda decat m-am nascut din limuzina! Si ametita bine, deoarece in limuzina am avut sampanie si whisky! Si ne-am alcoolizat cu totii inainte s-ajungem sa luam mireasa! Cand am ajuns sa luam mireasa, alta masa!!! Ne-am imbuibat si-am plecat! Cum a intrat in limuzina, Bobo (mireasa): hai sa bem! O noua runda de alcoolizare! Dup-aia, eu am impartit guma mirelui si miresei ca sa nu-l doboare pe popa cu rasuflarea duhnind a whisky! La biserica a fost cam ciudat si funny in acelasi timp! Preotul l-a sters pe mire de transpiratie, dupa ce i-a pus coroana pe cap si s-a luat de el ca purta cercel in ureche! Nu i-a intrebat pe miri daca se iau unul pe celelalt in casatorie etc etc, adica exact momentul pe care il astepta toata lumea!! Apoi cand i-a pus sa pupe Cartea din care le-a citit, le-a apasat capul in jos, de parca ii tinea sa-i boteze! Bietii de ei! Anyway, partea buna, e c-a durat doar o jumatate de ora. Dupa ce-am scapat de la biserica, iarasi sampanie pe drumul spre restaurant! Ajungem la restaurant, chelnerii ne intampina cu sampanie ca sa dam noroc cu mirii! M-asez la masa, chelnerul ma intreba daca vreau whisky sau Campari! Eu zic nu, Andrei: da, un Campari pentru ea! Pe la mijlocul serii, am decis sa incerc o marguerita!! Foarte buna! S-a dansat, s-a mancat pe cinste (au fost 5 feluri de mancare) si a fost supertare! Evident, au fost si faze amuzante. Prietenul meu impreuna cu amicii lui faceau faze de gay pe ringul de dans (erau destul de ametiti de la bautura) si erau ofticati ca erau mereu urmariti de cameraman. La arunchetul buchetului, eu m-am dat mai inafara traiectoriei si buchetul a fost prins de doua fete, care s-au cam luptat pentru el. La momentul cu jartiera, a fost o faza simpatica, deoarece a fost prinsa de un tip destul de ametit, care s-a aruncat, practic spre ea, apoi si-a pus-o pe cap pe post de bentita si-a inceput sa alerge in jurul ringului de dans! Am aflat ulterior, ca e a 4-a jartiera care o prinde si…c-a prins si vreo 3 buchete de mireasa! I-am zis ca este un dead end al supersititiilor! S-a furat si mireasa, rascumpararea ceruta fiind: 2 sticle de whiskey, 2 baxuri de Red Bull si o declaratie de dragoste! Bietul mire! Avea vocea sugrumata cand a facut declaratia de dragoste, mai ales ca noi toti ii suflam in ceafa! Dar s-a descurcat!

Muzica a fost asigurata de DJ (acelasi pe care l-am avut si la masa de dupa cununia civila =>aceleasi melodii), lautari (ceea ce pe Andrei l-a scos din sarite), Margineanu (care a fost fantastic) si trupa Simba (sau ceva de genu’) + Doina Spataru (ei mi-au placut cel mai mult)! Au avut si doua dansatoare, care purtau sutien+chiloti+pene turcoaz! Evident, toti baietii au scos limba de-un cot afara si salivau in tandem! Nu pot sa-i invinovatesc, dar l-am pocnit oricum pe Andrei…preventiv!! Cand, in sfarsit, am plecat spre casa era ora 6 si pana mi-am facut dus si m-am demachiat, s-a facut 6.30!

 Ieri dupa-masa am fost convocati acasa la socrii mari sa mancam ciorba de potroace, ca sa ne treaca mahmureala! Eu am mancat salata de vinete, ca nu eram deloc mahmura, culmea! Am stat si am vorbit de la ora 7 pana la 11.30 cand am plecat!

Tot weekendul a fost demential!

Lasă un răspuns

