Twilight

Hellooooooooo, de cand n-am mai scris mult timp a trecut!  Am imbatranit si eu si voi!:P

Deci, Twilight! Nu, nu sunt inc-o obsedata de Robert Pattinson (cel care joaca rolul lui Edward Cullen)! Zilele acestea am avut ocazia sa citesc si ultimele 2 carti din serie! Marturisesc ca favorita mea este „Eclipsa”, a treia carte din serie! Abia astept sa vad ecranizarea ei (iunie 2010😦 dk am citit eu bine) si dk nu-mi convine filmul ma duc pan’ la Hollywood si bat la actori ca la fasole. „Eclipsa” are cele mai intense emotii din toata seria, trio-ul amoros Edward-Bella-Jacob ajungand la punctul culminant! Foarte frumos scrisa si sensibila!

De asemenea, din toate personajele mie imi place Jacob pentru ca este direct, obraznic, impulsiv, pasional, amuzant destept, stie ce vrea si foarte greu se da batut. Cat despre Bella si personajul ei este ok, insa in a patra carte este cea mai tare! Este o noua Bella!

P.S Inainte sa va pup de noapte buna, trebuie neaparat sa mentionez ca citirea ultimelor 2 carti din serie se datoreaza faptului c-am vazut trailer-ul unde Taylor Lautner (Jacob) apare la bustul gol si eu mi-am zis oau! tre’ sa vad filmul asta! Bun rau pustiul, ce bine c-o sa apara in marea parte a filmului la bustul gol! Apropo are 17 ani si ca s-o citez pe mama „am dat in mintea copiilor” . Va las mai jos o poza, ca sa vedeti de ce „am pus ochii pe el”!

Bye bye!

Nope, nu e poza trucata, asa arata baiatul, am vazut trailere la New Moon! Am sau nu ochi buni:D?

Lasă un răspuns

