Am revenit!!

Hellooooooooo!! De cand n-am mai scris!! Sincer, am fost in pana de inspiratie si obsedata de seriale si filme! Printre serialele pe care le urmaresc se afla: House, Lie to me, One Tree Hill, Criminal minds, Supernatural, Grey’s anatomy, The mentalist, Brothers and sisters si Dexter! Cu astea sunt la zi! Alaltaieri m-am apucat de Bones, ca m-a batut mama la cap vreo 2 luni si dupa Bones am in plan Wihout a trace de la sezonul 3 incolo, Leverage, Dark Blue si Prison Break! Ca tot intra in vacanta „serialele de iarna”!

In rest, saptamana asta am fost in concediu, m-am tuns si m-a „pocnit” revelatia ca peste o luna vine Craciunul. Si m-am entuziasmat ca un copil retardat la gandul ca-mi voi decora casa (si sper ca pisi sa nu-mi atace podoabele). Apropo de pisi, weekendul asta sunt catsitter, tre’ sa hranesc bestia unei amice! O bestie f. dragutza, Dana, te rog sa nu dai!!

Cat despre filme, n-am vazut nimic care sa ma uimeasca, lately! Accept sugestii, dk aveti!!

Revenind la treaba cu Craciunul, tre’ sa ma gandesc ce cadouri sa cumpar, ca „e” cam multe: 11!!

Va pup si succes in spinoasa problema de a impaca banii cu spiritul Craciunului!!

Lasă un răspuns

