Julie & Julia (2009)

Acum 5 minute am terminat de vazut „Julie & Julia”, alaturi de Dana!!

Ca sa incep cu dreptul, imi place titlul, mi se pare ca suna dragalas! Suna cam aiurea, asa-i??

In fine, filmul e destul de lung si are in centru 2 caractere diferite: Julia Child (Meryl Streep) este o femeie plina de viata si simtul umorului, care descopera arta gatitului, in timp ce urmeaza cursurile „Le cordon bleu”, o scoala culinara! Ambitia si talentul ei in bucatarie o vor duce in cele din urma spre a publica o carte de retete ce a revolutionat modul de a gati al Americii!

Am uitat sa mentionez ca actiunea filmului se petrece in 2 planuri temporale: primul, anii 50-60, reprezinta povestea Juliei Child.

Al doilea plan temporal este in 2002, cand Julie Powell (Amy Adams), satula de slujba ei plicticoasa decide sa lanseze urmatorul proiect: sa gateasca in 365 de zile cele 524 de retete din cartea Juliei Child si sa consemneze intr-un blog progresul ei!

Desi intriga nu pare spectaculoasa, filmul se insinueaza in mintea ta si chiar dk ti se pare plicticos, nu poti sa nu-l vezi pana la capat! Meryl Streep e contagioasa prin maniera in care accentueaza mereu „I do….” si cum rade! Prin tipologia personajului interpretat, Amy Adams contrasteaza prin mina serioasa si tematoare a unei femei ingrijorate ca s-ar putea sa nu-i reuseasca proiectul care a devenit o parte din ea!

Pentru cei care-si doresc s-o vada pe Meryl Streep intr-un nou rol,le recomand acest film! Pentru cei ce nu se pot relaxa timp de doua ore la un film biografic, le recomand sa nu se uite!

Mie, personal, mi s-a parut un film dragut, care m-a facut sa-mi doresc sa sar din pat si sa m-apuc si eu sa gatesc! Ceva, orice!

Lasă un răspuns

