New moon (2009)

Am vazut New Moon! Si sunt destul de incantata! Desi am observat destule greseli de productie, per total filmul mi-a placut mult mai mult decat primul din serie! Scenariul a fost mai bun, regia la fel si cireasa de pe tort: Taylor Lautner a aparut la bustu’ gol! :)) Desi mie imi place de baietas, prietena mea, Dana, a fost electrizata la vederea patratelor de varcolac! Sunt curioasa cum va arata partea a 3-a ecranizata, deoarece Eclipsa este cartea mea favorita din serie. Totusi nu ma astept la foarte multe, deoarece in Eclipsa toate sentimentele sunt la cote maxime, iar actorii din rolurile principale nu au inca abilitati sa portretizeze aceste emotii, fara a cadea in penibil. De exemplu, atunci cand in New Moon (cartea), Bella tipa de durere in somn, suspinand dupa Edward, ti se rupe inima. In film insa, iti zgarie timpanu’! Hai serios, acuma, aia de pe platou erau surzi?Poate ca da, dupa 2-3 duble ca asta, in mod sigur nu mai auzi normal Cam asta ar fi singura greseala pe care mi-o amintesc.

La sfarsitul filmului, am facut-o japita pe Bella, deoarece i-a spus lui Jacob sa nu o puna s-aleaga intre el si Edward, deoarece mereu va iesi Edward invingator! Si mi s-a intristat scumpetea! Iar gagica e batuta-n cap! Adica, s-o luam logic: Jacob e cald (la propriu, are o temperatura corporala de 42 de grade => sobita personala), Edward e rece (iarasi la propriu, Bellei ii clantane dintii-n gura de frig dk sta mai mult de 40 de sec. langa el), Jacob are muschi, Edward… nu, ca sa nu zic altceva, Jacob lupta pentru Bella,  Edward o paraseste, Jacob e varcolac=> animal cu blana, pe care il poti smotoci cand te plictisesti, Edward e vampir=> colti in jugulara! Rezultatul?!?!? Eu il aleg pe Jacob anytime, Bella…sa spunem doar ca vrea adrenalina (niciodata nu stii cand ies coltii la iveala). Sau poate isi testeaza limitele umane (vrea sa vada cat rezista langa Edward fara sa dea inghetul-n organele ei).

Per total, un film destul de bun. Hai bunicel, ca sa fiu mai aproape de realitate!:)

P.S. Unele efecte speciale sunt tari, gen: transformarea lui Jacob in varcolac! Altele, cam lame, dupa parerea mea: scena in care Edward se bate cu Felix sau cum il cheama pe malacu’ ala, in fata Volturi! Si cine Doamne iarta-ma s-a gandit sa-l imbrace in halatul ala rosu, zici ca-i un boxer pipernicit! Si-n caz ca ma citesc admiratoare ale lui Robert Pattinson, spun clar si raspicat: n-am nimic cu omu’, doar ca nu-mi place! Favoritul meu (atat ca personaj cat si ca actor)= Jacob Black / Taylor Lautner!

Aceasta e noua coperta sub care se comercializeaza cartea in State si mi se pare mult mai reusita decat posterul oficial al filmului!

Lasă un răspuns

