Justin Timberlake – FutureSex/LoveShow – MSG

Imi place foarte mult concertul pe care Justin Timberlake l-a sustinut la Madison Square Garden! Din pacate, nu l-am putut gasi nicaieri, asa incat imi „clatesc” ochii pe Youtube! Iata care sunt interpretarile mele favorite:

1) What goes around…/…Comes around

2) Chop me up

3) Losing my way – n-am inteles de ce n-a promovat piesa asta, dupa What goes around…/…Comes around mi se pare cea mai buna de pe album!

4) Sexyback 

Trebuie sa va spun ca dupa ce-am „vizionat” acest concert, mi-am schimbat parerea despre el. Il credeam un pusti rasfatat, insa acest concert mi-a aratat o munca enorma depusa de catre sus-intitulatul si acum il consider un profesionist!

Lasă un răspuns

