Lately in my life

N-am mai scris de 100 de ani pe blog, lucru care ma enerveaza la culme. De acum inainte, voi incerca sa scriu cat mai des, chit ca-i vorba de vreo prostie.

In ultima vreme, n-am realizat absolut nimic exceptional. Mi-am dat demisia din functia de Assistant broker (adica vindeam asigurari auto si de locuinte la tejghea in Cora Pantelimon), am stat pe bara vreo cateva lui (in care m-am simtit ca un parazit, in timp ce prietenul meu muncea) si acum mi-am gasit un jobuletz interesant si dragut, in cadrul unei companii care se ocupa de organizarea unor traininguri de formare profesionala. Sa vedem, sa vedem, sa vedem … ce-o iasa!!

Mi-am imbogatit recolta de seriale (adica ma uit la mai multe, ca o mica disperata ce sunt), sunt addicted Farmerama, un joc gen Farmville de pe Facebook (nu stiu sa va zic dk e mai misto sau nu, pentru ca n-am jucat niciodata vreunul din jocurile Facebook. Am auzit doar c-ar fi asemanatoare).

De vreo saptamana si ceva m-a „pocnit ” strechea s-ascult niste muzica veche si anumite melodii care-mi placeau in trecut foarte mult. O sa vedeti de ce le-am diferentiat asa imediat.  Aveti video-urile mai jos:

Am descoperit un nou scriitor care sa-mi placa: William Diehl. Prima carte scrisa de el, pe care am citit-o se numeste „Huliganii – Hooligans”. Imi place care un stil plin de umor si limbajul este cursiv, usor si firesc. Acum am trecut la cea de-a doua carte,  „Cameleonul – Chameleon”.

Pe frontul telenovelelor, ultima pe care am urmarit-o se numeste „Soy tu duena”, cu Lucero si Fernando Colunga. Ruleaza acum pe Acasa Tv, dar eu am vazut-o pe net, n-am rabdarea necesara sa suport publicitatea de la tv. Va pun mai jos o poza promotionala si video-ul cu melodia telenovelei (care mie imi place foarte mult).

In plan pisicesc, da, inco o mai am pe Sushy + inca o blanitza, Chivas, care a fost a feteidinport!!!

In rest, toate bune si frumoase! Si-acum, va rog sa ma scuzati, tre’ sa ma duc sa-mi culeg recolta de varza!

Lasă un răspuns

