Transformers – The dark side of the moon

Hallelujah!!

In sfarsit, l-am vazut si p-asta! Asta cred ca ma face intrata in rand cu lumea care se respecta si e la zi cu filmele rulate la cinema.

Impresii: Shia LaBeouf (uf, pentru o clipa ma speriasem, am crezut ca-l cheama la fel ca pe salata, care se scrie „boeuf”) si tanti Rosie Huntington-Whiteley nu mi-au placut deloc, da’ deloc, deloc, deloc. Cel putin, mie nu mi-au transmis nici un pic de emotie. By the way, de ce fugea miss Rosie numai in toace si sacou de un alb-orbitor, ce nu se murdarea mai deloc?!?!?!

In schimb, efectele speciale au fost super. Numai pentru ele si tot a meritat sa ma uit la film.  Bine c-au existat in proportie de 90%.

In opinia mea, primul Transformers este cel mai bun.

Lasă un răspuns

