Chivaaaas!!

Chivas este numele celei de-a doua pisici cu care am onoarea sa locuiesc (vezi, Chivas?! Onoare, asta am scris! Te simti bine, este?). Ea a fost mai intai a feteidinport, care s-a decis sa mi-o dea mie pe mana. Si de cand a facut asta, in casa mea exista, aproape zilnic, runde de wrestling pisicesc. Minunatele mele patrupede sar una la cealalta si se rostogolesc pe podea, pe canapea, pe oriunde se poate, sfarsind, de obicei, in perete, cu un buf rasunator si intr-un ghem de blana incalcita din care rasare, pe ici pe colo, cate o labuta, cate o ureche, cate un ochi holbat. Remarcabil este, insa, faptul ca cea care incepe toata debandada este Chivas, care are pe undeva sub 50% din greutatea lui Sushy!! Buuuun, deci e adevarat ca esentele tari se tin in sticlute mici sau ,mai bine zis, in blanite mici.

Daca Sushy este mai maleabila in ceea ce priveste dragalitul (uneori fortat), Chivas este o adevarata fitoasa. Ea vrea sa fie managaiata numai cand are dumneaei chef! Aaa, ce??!! Adica eu dau bani pe mancare si pe pastilele anti-calduri pisicesti, iti curat litiera, iti indur miorlaiturile din perioada caldurilor (pana isi fac pastilele efectul) si nu te pot smotoci dupa placul meu?!?!? Ha!! S-o crezi tu, blanita tarcata si fitoasa! Evident, cand o mangai si ea nu are dispozitia necesara (adica aproape niciodata), Chiva maraie si daca o enervezi rau de tot, scuipa. Cred ca ea isi imagineaza ca e infricosatoare, dar, de fapt, este super-amuzanta si-atunci sa vezi ce maraton de smotocire, presarat cu maraieli si scuipaturi pisicesti urmeaza! =)) La fel de evident, atunci cand ea are chef sa fie mangaiata si dragalita, nu mai scapi de ea. Se da pe langa tine, te impunge cu capul (apropo de cap, are niste urechi mari, mari, ca de coiot, incat am intrebat-o odata daca nu prinde si ea HBO!!) si se urca la tine in brate, instalandu-se comod. Daca o dai jos, nicio problema, revine! Asta e valabil si pentru Sushy!! Doua tzatze, dar pe care le ador!

Va las cu niste poze, sa va delectati (unele poze sunt neclare, deoarece le-am facut cu telefonul si repede, sa nu se prinda Sushy, caci nu suporta sa i se faca poze si daca i se pare doar, ca incerc sa-i fac poze, se intoarce tacticoasa cu fundul la mine)! Si evident, in casa mea, ele domnesc. Daca merg prin casa si trec pe langa ele sau trebuie sa iau ceva de sub ele, le zic: „Ma scuzati, miss Chivas/miss Sushy, n-am vrut sa va deranjez!”. Asta, insa nu ma scapa de priviri lungi, reci scrutatoate, care-mi spun ca sunt nesimtita pentru ca le-am perturbat.

                                                   

2 comentarii (+add yours?)

  1. fatadinport
    oct. 29, 2011 @ 14:35:36

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ce dulci sunt. DOAR in poze!!

    Răspunde

Lasă un comentariu