Hard candy!

Am vazut acum cateva zile acest film, care, initial, mi s-a parut incredibil de prost, dar, iubitul meu mi-a spus ca e ceva mai mult decat pare ! Asa ca l-am vazut pana la final! Si mi-a placut! Este un film neobisnuit, cam creepy si care te infurie! Sau cel putin asa am patit eu, din cauza ca actrita din rolul principal a jucat foarte bine! Numele ei este Ellen Page si daca va suna cunoscut, va readuc aminte ca ea a fost „Juno”! Insa rolul din „Hard candy” este total opus celui din „Juno”, dar la fel de bine jucat! Daca inceputul va va plictisi, aveti putina rabdare sa treceti de el si va merita! Titlul se refera (in opinia mea) la asemanarea dintre personajul principal si o bomboana: la prima vedere amandoua sunt dulci, apetisante si te gandesti: ce rau poate sa-mi faca! Dar daca bomboana e otravita….

Lasă un comentariu